Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
07 oktober 2022 09:02
Del på Facebook
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Foto: Terje Bendiksby / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ap flår vanlige folk og næringslivet, med 46 milliardar i skatteauke, samtidig som staten renner over av pengar.

Ap skryter av kutt i ferjetakstar, men stakkars krok, sjølv der har «kuleramma» gått i stå.

Annonse
Annonse

Skulle kutte 50 prosent av ferjetakstane, men har måtte gått tilbake i tid for å få med dei 25 prosent kutta i takstene som FrP og borgarleg regjering fekk på plass i juli 2021.

Ap og Sp her i fylket auka ferjetakstane år for år begrunna i påstått dårlig økonomi.

Jammen merkeleg kuleramma dei har, når resultatet vart at fylket dei siste tre åra har gått med meir enn 700 mill kr i overskot.

Kuleramma til Ap og Sp har kun ei ramme, og det er bruken av andre sine pengar.

At vi må ha eit næringsliv som faktisk må skape verdiane som det offentlige kan bruke til velferd, er totalt blåst vekk.

Annonse
Annonse

Tusenvis av arbeidsplassar her i fylket blir sett i fare med tidenes værste næringspolitiske statsbudsjett, og Ap og Kjølmoen skryter av dette?

Skryter av eit statsbudsjett der det no er vanlege folk og næringslivet som verkeleg skal få betale, medan staten blir steinrik.

Transport, bygg og anleggsbransjen er frå før i trøbbel pga skyhøg drivstoffprisar og aukande rente.

Regjeringa kuttar no nye større vegprosjekt og sørger for oppdragstørke, der tusenvis av arbeidsplassar i desse næringane også vert sett i fare.

Men Ap og Kjølmoen skryter av tidenes værste næringspolitiske statsbudsjett!

Kva skal ein med reduksjon i ferjetakstar eller gratis ferjer, dersom arbeidsplassane forsvinn og grunnlaget for hus og heim blir borte?

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse