Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Terje Pedersen / NTB
Foto: Terje Pedersen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Når statens vegvesen region midt, Kjerringsundet as/Aukra kommunen bryter grunnlovas paragraf 75, er det slett ikkje nokon spøk lenger.

Det blir direkte pinleg for samferdselminister Jon Ivar Nygård som må slite med slike undersåtte i Statens vegvesen som medfører at statsråden må stå «skulerett» i Stortinget og berre innrømme fadesen ikring Møreaksen-prosjektet.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

25 mill. kr har Aukra kommune betalt ut til Kjerringsundet AS, til felles riggområde for Kjerringsundet og Møreaksen / Statens vegvesen.

Såleis ser det ut til at Aukra faktisk har betalt for statlige utgifter, der ordføraren altså no ser ut til å bekrefte brotet på grunnlova, utan at han sjølv har forstått alvoret i dette.

Kva blir det neste?

Eg har lenge omtalt dette ikring Møreasken som eit «kartell» og det finnast lite som tyder på noko anna. Referansegruppe for Møreasken er det neste!

Her har Statens vegvesen region Midt oppretta eit «kokelimonkeorgan» leia av dagleg leiar i Møreasken AS, ilag med Kjerringsundet AS, Aukra kommune og andre Møreaksen-tilhengarar, i ei lukka gruppe med fire representantar frå Statens vegvesen med strategisjefen i region Midt i spissen.

Annonse
Annonse

Statens vegvesen fører protokoll frå denne referansegruppa som tydelegvis har som formål å drive lobbyverksemd og påverknad mot både statsråd, regjering, departement og Stortinget samt politikarar.

Det nærmer seg etter midt begrep snart tilstandar i regimer vi slett ikkje ynskjer å samanlikne oss med, og kan ikkje godta samrøret mellom Statens vegvesen, Møreaksen as, Kjerringsundet as som har direkte særinteresser i Møreasken, samt Aukra kommune mfl som driver i det lukka rom for å drive med virksomheiter som altså no vert avslørt som brudd på grunnlova.

Dette her er alvorlege brudd på demokratiske prosessar, og jammen begynner eg å lure på kva vi skal med både regjering og Stortinget når vi faktisk har Statens vegvesen samt aksjeselskaper med særinteresser for ulike prosjekt.

Dette her er slett ikkje greit, og framståd direkte som ein stat i staten, som i Møreaksentilfellet har medført at to samferdselsministrar direkte har blitt ført bak lyset. Fyrst Knut Hareide i 2021 og no altså Jon Ivar Nygård.

Vi får alle no inderleg håpe at noko og ein kvar tek til vettet og avlyser heile Møreaksen fadesa, kuttar prosjektet i ny NTP, og begynner å rydde skikkeleg opp i strukturen og regimet i Statens vegvesen, ikkje ein dag for tidleg.

FrP og underteikna har lenge stått aleine imot dette sløseriprosjektet men ser no at fleire andre parti kjem etter, og Møreasken bør vere sjanselaus der mange vil kutte dette prosjektet heilt ut av ny NTP for vårt fylke.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse