Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Ruben Madsen, leder Nordmøre og Romsdal FpU
Ytring
20 februar 2024 13:44
Del på Facebook
Bomstasjonen på Hjelset kjem til å bure oss inne, skriver Ruben Madsen. Foto: Heiko Junge / NTB
Bomstasjonen på Hjelset kjem til å bure oss inne, skriver Ruben Madsen. Foto: Heiko Junge / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Bomstasjonen på Hjelset kjem til å bure oss inne. Pendlarar og barnefamiliar får mindre ut av eiga inntekt, som om den ikkje har blitt svekka nok frå før, når avgifta er på hele 39,00 kr per passering. Denne summen kan bli så stor som 2.340,– kr i månaden om du bur der, eller pendlar via Hjelset.

Rike millionærar som Jonas Gahr Støre kjennar det ikkje på lommeboka når han passera ein bomstasjon. Dei som verkeleg kjennar på det, er småbarnsfamiliar som for eksempel skal køyre å hente gutungen på fotballtrening, dottera på handballtrening eller viss man berre skal eit ærend i byen. I tillegg er skulegrensa påverka, så de som bur på eine sida av bommen må køyre gjennom bommen for å kome seg på skule.

Annonse
Annonse

Faktorane som gjer det vanskelegare for dei som har minst, aukar. Denne bommen kjem samtidig som renta er skyhøg, straumprisane er dyre igjen, matprisane er høgare en nokon gong og drivstoffprisane går ikkje ned. Konsekvensen av dette blir at du må nedprioritere barnas sosiale aktivitetar, fordi du må ha mat på bordet og varme i huset.

Dei arbeidarane som må gjennom bomstasjonen, får også svekka lønningar. Slike ekstra avgifter kan føre til jobbskifte for de som slit økonomisk, sjølv om det ønsket eller ikkje.

Annonse
Annonse

På denne bommen er timesregelen på 30 min. Det vil sei at tur/retur til Molde vil koste deg 78,00 kr ekstra, dersom du må gjennom Hjelset. Det man kan ende opp med å betale på det meste i løpet av ein månad er på 2.340,– kr, altså 60 passeringar. Dette er ein stor ekstraskatt for de som er avhengig av bilen ute på Hjelset.

I Noregs rikaste land er det bekymringsverdig at menneskjer må betale bompengar, når staten aldri har vert rikare. Løysninga er enkel: Riv ned bommen og la folke få prioritere sjølv.

Dette er ei avgift som rammar skeivt. Det er dei som slit mest som blir ramma, og må nedprioritere barn, fritid eller jobbmoglegheiter for å dekke statens grådige tiltak.

  • Vi i FpU vil fjerne bompengane, da det er ein unødvendig skatt som rammer skeivt.
  • Vi i Fpu vil fjerne trafikkforsikringsavgifta, slik at det blir billigare for dei som har minst og trenger bilen.
Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 18 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse