Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Foto: Stian Lysberg Solum / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

FrP ilag med eit fleirtal på Stortinget, instruerar no Ap og Sp i Nasjonal transportplan til å styrke finansieringa av fylkesvegane.

Fleirtalet har slikt vedtak i nasjonal transportplan:

«Stortinget ber regjeringen styrke finansieringen til fylkesvei med fokus på trafikksikkerhet, nærings-og beredskapsveier, og videreføre den øremerkede tilskuddsordningen for vedlikehold av fylkesvei»

På inn og utpust har vi sidan 2021 fått høre frå både Samferdselsministeren, Sp ved Geir Inge Lien, og frå Ap at no var det «kvardagsvegane» som skulle prioriterast.

Tidenes mageplask av ein NTP frå regjeringa skal ein leite lenge etter, der kun 800 mill kr i året blir auka i løyvingar til fylkesvegane til vegvedlikehald.

Fylkeskommunane landet rundt har bede om minst 5 milliard kr ekstra pr år, i Møre og Romsdal er behovet minst 200 million kr i året. Istaden står Geir Inge Lien frå Sp og skryter av at vårt fylke får skarve 60-70 million kr ekstra, noko som er eit grovt løftebrot.

Dessverre står dette heilt i stil med Sp og Ap si behandling av distrikta, der desse partia sitt framlegg til NTP for Møre og Romsdal er bort imot ei skandale.

Annonse
Annonse

Møre og Romsdal er nest verst i så måte, kun slått av Vestfold fylke som fekk 0 Kr, Møre og Romsdal skarve ca, 1,3 milliard kr.

FrP sørga for ilag med eit fleirtal at RV 15 Strynefjellet med arm til Geiranger vert flytta fram med 5,9 milliard kr til fyrste planperiode, der kun kommunedelplan som reguleringsplan står igjen med mulig prosjektoppstart om få år.

I tillegg legg FrP inn kraftfulle satsingar på Nye Veier AS slik at både E39 Solevågseidet–Blindheim til Moa og vidare E136 frå Moa til Bjorli vert fullfinansiert innan Nye veier as sin portefølje. Vidare prioriterar vi sjølvsagt i fyrste perioden oppstart av Voldatunellen og rv. 70.

Og, så skrotar heldigvis eit stort fleirtal på Stortinget galskapens veg MØREAKSEN, men vi forstår ikkje eit kvidder av at Møre og Romsdal Høgre fortsatt er for dette hjelpeslause prosjektet.

FrP leverar der regjeringa sviktar!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

https://www.rbnett.no/nyheter/i/JblPd4/stor-ryddejobb-i-fylket-kvitter-seg-med-13-selskaper, jaja, da er iaffal MA ute av dansen på enda lengre tid :) Sitat fra innlegg i RB jeg ...
@Terje SundsbøDet er vel nettopp reduksjon av trafikken i Ålesundstunellane som er saken.Ekspressbusser korresponderer med fergene utan ventetid, begge retninger. Prioritert ...
@Geir Ole SætremyrDu mener det er viktig å unngå økning i trafikken. Da gjelder det vel å unngå den enorme trafikkøkningen i ...
@Terje SundsbøNår det gjeld Møreaksen har vi i våre høyringar gått i rette med SVV sine prognoser der trafikken i eit ...
@Geir Ole SætremyrØkt trafikk er vel et problem også når det skjer på Sunnmøre. Siden vi nå kommenterer en artikkel om Møreaksen, ...
@Terje SundsbøDet tendensiøs er at du linker alt opp mot Møreaksen for å implementere det i vidare tankerekke.Økt trafikk er eit ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse