Annonse
KSU – Vipps – desktop
Kristin Sørheim
Ytring
Kristin Sørheim
09 juli 2020 21:46
Del på Facebook
Kristin Sørheim, leder i samferdselsutvalget i Møre og Romsdal fylke. Foto: Senterpartiet
Kristin Sørheim, leder i samferdselsutvalget i Møre og Romsdal fylke. Foto: Senterpartiet
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ved utgangen av april var Møre og Romsdal det einaste fylket utan trafikkdrepne, i mai hadde vi ei dødsulukke og det same i juni. Møre og Romsdal er eit av fylka med færrast trafikkdrepne. Lat oss gjere alt vi kan for å halde den plassen. Lat oss også prøve å unngå ulukker med alvorlege skader. Kvart liv tapt er eitt for mykje, kvar skade påført i trafikkulukke er ein for mykje.

I sommar kan det bli større trafikk på norske vegar enn vanleg. Mange vel Norgesferie, anten i bil eller på motorsykkel. MC-førarane dominerer på ulukkesstatistikken. Det er ikkje så merkeleg da det er mindre som beskyttar føraren. Kanskje har somme for lite køyre-erfaring. Syklistar og fotgjengarar er også meir utsette når trafikken blir stor.

Trygg Trafikk gjer ein formidabel jobb med opplæring og informasjon. På heimesidene finn du mange tips og gode råd om køyring, sikring, merksemd i trafikken – alt du bør gjere for nettopp å unngå trafikkulukker. I Møre og Romsdal samarbeider fylkeskommunen med Trygg Trafikk om mange tiltak, særleg for barn og ungdom. For at desse skal bli flinke og ansvarlege sjåførar i framtida. Til ungdommen og nyslåtte sjåførar: Bruk det du har lært, ta det med ro, når du er sjåfør er det full merksemd om den oppgåva! Til foreldre- og besteforeldregenerasjonen: Vis ansvar i sommar, set ned farten, stress ned, alkohol og pillar høyrer ikkje saman med bil-, båt- , MC-køyring eller sykling!

Hjelp oss med å nå nullvisjonen – ingen drepne eller hardt skadde i trafikken, verken i Møre og Romsdal eller i resten av landet. Og ha ein riktig fin ferie i vårt fantastisk mangfaldige fylke.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse