Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Kristin Sørheim
Ytring
09 juli 2020 21:46
Del på Facebook
Kristin Sørheim, leder i samferdselsutvalget i Møre og Romsdal fylke. Foto: Senterpartiet
Kristin Sørheim, leder i samferdselsutvalget i Møre og Romsdal fylke. Foto: Senterpartiet
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ved utgangen av april var Møre og Romsdal det einaste fylket utan trafikkdrepne, i mai hadde vi ei dødsulukke og det same i juni. Møre og Romsdal er eit av fylka med færrast trafikkdrepne. Lat oss gjere alt vi kan for å halde den plassen. Lat oss også prøve å unngå ulukker med alvorlege skader. Kvart liv tapt er eitt for mykje, kvar skade påført i trafikkulukke er ein for mykje.

I sommar kan det bli større trafikk på norske vegar enn vanleg. Mange vel Norgesferie, anten i bil eller på motorsykkel. MC-førarane dominerer på ulukkesstatistikken. Det er ikkje så merkeleg da det er mindre som beskyttar føraren. Kanskje har somme for lite køyre-erfaring. Syklistar og fotgjengarar er også meir utsette når trafikken blir stor.

Trygg Trafikk gjer ein formidabel jobb med opplæring og informasjon. På heimesidene finn du mange tips og gode råd om køyring, sikring, merksemd i trafikken – alt du bør gjere for nettopp å unngå trafikkulukker. I Møre og Romsdal samarbeider fylkeskommunen med Trygg Trafikk om mange tiltak, særleg for barn og ungdom. For at desse skal bli flinke og ansvarlege sjåførar i framtida. Til ungdommen og nyslåtte sjåførar: Bruk det du har lært, ta det med ro, når du er sjåfør er det full merksemd om den oppgåva! Til foreldre- og besteforeldregenerasjonen: Vis ansvar i sommar, set ned farten, stress ned, alkohol og pillar høyrer ikkje saman med bil-, båt- , MC-køyring eller sykling!

Hjelp oss med å nå nullvisjonen – ingen drepne eller hardt skadde i trafikken, verken i Møre og Romsdal eller i resten av landet. Og ha ein riktig fin ferie i vårt fantastisk mangfaldige fylke.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse