Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
28 oktober 2020 08:23
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

FrP krev i sitt nye partiprogram, folkeavrøysting i alle vindkraftsaker på land, skulle berre mangle at folket får bestemme dette direkte.

FrP fremma også dette standpunktet i Fylkesplansaka i førige fylkesting, men vart grundige stemt ned.

Spesielt Senterpartiet ved Kristin Sørheim var sterkt imot at folket skulle få bestemme om ein skulle tillate vindkraft utanfor sine eigne heimar her i fylket. Sp forsøker å framstå som motstandarar av vindkraft, men nektar altså at innbyggjarane skal få bestemme over desse betente sakene direkte.

Sørheim meinte ho og resten av fleirtalet i fylket, viste betre enn innbyggjarane, og når ho var valgt skulle Sp og ho bestemme.  Sjå korleis det har gått med ferjedrifta og vidaregåande skular, der Sp gjekk til valg på gratis ferjer og satsing på vidaregåande skular. Etter valget vart resultatet med Sp, 50% dyrare ferjer og 34 millionar kr i kutt innan dei vidaregåande skulane.

FrP meiner det er svært viktig at enda meir reell makt kjem direkte til folket, og folkeavrøysting i viktige saker slik som greinalause vindkraftanlegg, er folkeavrøysting definitivt på sin plass.

Vi forstår Sp og Kristin Sørheim egentlig veldig godt, når vi husker på at det var Sp statsråden Riis Johannesen som påtvinga statleg vindkraftplan på Haramsøya mot folket og kommunen sin vilje.

Vindkraftsaka på Haramsfjellet er såleis Sp sitt monument og er Sp i praksis når dei kjem til makt.

Av: Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse