Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
10 november 2020 19:30
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sp, Ap og resten av «raudingane» kuttar ferjeavganger på ferjerutene:

  • Stranda–Liabygda
  • Hareid–Sulesund
  • Eidsdal–Linge
  • Åfarnes–Sølsnes
  • Årvika–Koparnes
  • Hundeidvik–Festøya
  • Volda–Lauvstad
  • Kvanne–Rykjem
  • Molde–Sekken
  • Larsnes–Åram–Voksa–Kvamsøy
  • Aukra–Hollinghomen
  • Edøya–Sandvika

Dette er klart etter Samferdselsutvalgsmøtet 9/11 der det altså vart kutta ferjeavganger for omlag 20 mill Kr.

Når fylkesrådmannen har avlyst økonomikrisa i fylket, blir det merkeleg at ferjedrifta vert kutta, noko som rammar næringslivet og innbyggjarane knallhardt og istaden prioriterar dei som styrer fylket Bypakkar, og Opera med heile 350 mill kr og ein ufattelig kraftig auke av fylkesadministrasjonen. Dette her er berre trist, greinalaust trist.

Men, innbyggjarane her i fylket har no stemt på desse partia, då er det vel Opera, bypakkar og auka Fylkesadministrasjon som gjelder då, medan fylkeskommunen lever i «sus og i dus» så skal altså ferjedrifta raserast på verst tenkeleg måte for næringslivet og innbyggjarane her i fylket.

FrP kjempar kvar ein dag mot denne aldeles hjelpeslause politikken, og er rett og slett sjokkert over korleis spesielt Sp her i fylket fer åt mot innbyggjarane og næringslivet i distrikta.

Det vi no ser med kraftige kutt innan ferjedrifta og vidaregåande skular, er rett og slett Sp i praksis.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 9 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse