Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
10 november 2020 19:30
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sp, Ap og resten av «raudingane» kuttar ferjeavganger på ferjerutene:

  • Stranda–Liabygda
  • Hareid–Sulesund
  • Eidsdal–Linge
  • Åfarnes–Sølsnes
  • Årvika–Koparnes
  • Hundeidvik–Festøya
  • Volda–Lauvstad
  • Kvanne–Rykjem
  • Molde–Sekken
  • Larsnes–Åram–Voksa–Kvamsøy
  • Aukra–Hollinghomen
  • Edøya–Sandvika

Dette er klart etter Samferdselsutvalgsmøtet 9/11 der det altså vart kutta ferjeavganger for omlag 20 mill Kr.

Når fylkesrådmannen har avlyst økonomikrisa i fylket, blir det merkeleg at ferjedrifta vert kutta, noko som rammar næringslivet og innbyggjarane knallhardt og istaden prioriterar dei som styrer fylket Bypakkar, og Opera med heile 350 mill kr og ein ufattelig kraftig auke av fylkesadministrasjonen. Dette her er berre trist, greinalaust trist.

Men, innbyggjarane her i fylket har no stemt på desse partia, då er det vel Opera, bypakkar og auka Fylkesadministrasjon som gjelder då, medan fylkeskommunen lever i «sus og i dus» så skal altså ferjedrifta raserast på verst tenkeleg måte for næringslivet og innbyggjarane her i fylket.

FrP kjempar kvar ein dag mot denne aldeles hjelpeslause politikken, og er rett og slett sjokkert over korleis spesielt Sp her i fylket fer åt mot innbyggjarane og næringslivet i distrikta.

Det vi no ser med kraftige kutt innan ferjedrifta og vidaregåande skular, er rett og slett Sp i praksis.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøFor å hjelpe på, dekan godt simulere ein pris på 150 for personbil og kompensere med tilsvarand naudsynt takst for ...
@Terje SundsbøKortversjonen er at du ikkje evner å sette opp regnestykket basert på økonomiske fakta. 
@Geir Ole SætremyrKortversjonen er at du ikke kan forklare hvorfor dine fantasitall for bompengene på Kjerringsundet blir så mye større enn på ...
Bergtor Roald Opsett 1 dager siden «Nordstjernen» – en historisk hurtigrute fra 1956
Seilte som deksgutt, sommer 1969. Gode minner, og spesielle minner. Deksstilling passet ikke for meg. Sommer 1975, seilte jeg som Motormann ...
@Terje SundsbøDer er ikkje behov for å avklare forskjellen opp mot Nordøyvegen. Det som er interessant er finansieringsmodellen for Kjerringsundet med ...
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at lånene skal nedbetales, både for Nordøyvegen og Kjerringsundet. Ingen kan betvile størrelsen på bompengene på Nordøyvegen. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse