Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
11 november 2020 11:38
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Fylkestinget har vedteke svært strenge miljøkrav i ny fylkesplan, og korleis Møre og Romsdal fylke kan bruke ein kalori på Møreaksen på dette grunnlag, er rett og slett uforståeleg.

Kryssing av Romsdalsfjorden med ny verdensrekord i undersjøisk tunellar, eit omvendt nytt Ørskogfjell, vil medføre svært store utslipp frå biltrafikken og spesielt frå tungtrafikken.

Korleis fylkeskommunen kan etterleve sin eigen fylkesplan på miljøområder er rett og slett umogeleg å forstå, og syner for alle Sp og Ap sin dobbeltmoral i dette saksområdet.

Det er ein massiv motstand mot djupe undersjøiske tunellar og ny E39 gjennom Molde by, frå innbyggjarane og næringslivet i heile Møre og Romsdal, noko som alle politikarar i fylket vårt burde lytte til.

Flytebruer er framtida for ferjefrie løysingar, og FrP vil arbeide aktivt for at flytebruer blir nytta i all planleggingar av fjordkryssingsprosjekt framover.

Flytebruer er billigare, tryggare og svært mykje betre miljømessig, og då bygger ein fjordkryssingar som også gåande, syklende og turistar kan nytte.

Møreaksen er utgått på dato, og heldigvis får nok Nye veier ansvaret for strekninga Ålesund–Molde, dermed vil nok fornuften sigre, der Statens vegvesen samt Høgre / Helge Orten sitt greinalause Møreaksenprosjekt blir skrinlagt ein gong for alle.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 5 timer siden Etterlyser rømling internasjonalt
TK viser usladdet bilde.
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse