Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
10 januar 2021 16:09
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Kva varer som blir produsert i Molde og Kristiansundsområdet skal til Ålesund – og kva varer som blir produsert i Ålesund skal til Molde?

Eksportvegen og «navlestrengen» til Møre og Romsdal går frå Ålesund E136 til Bjorli og Nordmøre og fra Moldeområdet via Åfarnes–Sølsnes og fv. 64 til Åndalsnes og E136, ut av fylket.

Gløym Møreaksen, bygg Langfjordkryssinga og ny fv. 64 Molde–Åndalsnes som fyrste fjordkryssingsprosjekt i Romsdalsregionen. Seinere kan traseen nord- sør ved Romsdalsaksen koblast på, fyrst ved bygging av flytebru over til Hjelset, seinere fjordkryssinga sørover frå fv. 64 til Sekken og vidare mot Vestnesområdet.

Å tru at ein kan få innarbeidd fleire titals milliardar kr. i eit prosjekt, over tre mil med tunellar, mengder med rundkøyringar, under fjorden 3–400 m, og igjennom Molde by slik Møreaksen galskapen legg opp til, er berre å gløyme fyrst som sist!

Flytebru over Langfjorden, er både praktisk, fornuftig, billig og miljøvennleg.

Torgeir Dahl, kva er realistisk og kva trenger næringslivet i Romsdalsregionen, Eksportvegen Molde–Åndalsnes og fjordkryssingsprosjekt over Langfjorden, eller galskapens akse, Møreaksen?

Alle veit at Møre og Romsdal ikkje får fleire titals milliardar kr i ny NTP.

I gjeldande Nasjonal transportplan frå 2018–2023 ligg det vegprosjekt her i fylket til 4,4 milliard kr, fleire prosjekt i Romsdalen utan at ein meter veg er bygd til no, sjølv med Romsdalingen Helge Orten som leiar av transportkomiteen.

Det er derfor berre realistisk at ny NTP gjeldande for Møre og Romsdal, konsentrerer seg om Eksportvegen E136, Ålesund–Bjorli og prosjekta der som pri nr. 1,  samtidig som eksportvegen
Molde–Åndalsnes fv. 64 med Langfjordkryssinga vert prioritert som Riksvegsamband i planen.

Møreaksen øydelegg for Eksportvegen E136 og for realiseringa av samferdselsprosjekta i heile Romsdalen. 

FrP kjem til å kreve i forhandlingane med regjeringa at Møreaksen blir fjerna, og at Eksportvegen E136 samt ferjefri eksportveg Molde–Åndalsnes med Langfjordkryssinga vert prioritert i Romsdalen. 

Dette som realisering av fyrste del av Romsdalsaksen.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Hans-Peter Kaaresen 7 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøFylkeskommunen har adskillig flere "alvorlige" (som du skriver) problemer enn Møreaksen å ta seg av.  Særinteressene i Møreaksen har splittet ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
Naturvernforbundet deltok som tilhøyrar på konferansen vel vitande at dette var lobbyverksemd.Vi var der for å plukke opp styringssignal, først ...
Geir Ole Sætremyr 12 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøEnten det er Stortinget si samansetning, eller det er meir eller mindre nøytrale meiningsmålingar så er det til sjuande og ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrStortinget er ikke basert på meningsmålinger, men på valgresultat. Partiene Høyre, Senterpartiet, Venstre, KrF og Arbeiderpartiet prioriterte Møreaksen under NTP-behandlingen ...
Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøEg forstår godt kva som skjer og har skjedd.Møreaksen vart handsama som ei strekning heile tida, men vart framdriftsmessig splitta ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Frode HeimenMeget bra forklart. Den som ikke skjønner dette, fordtår rett og slett ikke sammenhengen. I alle fall hvis de fortsatt ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse