Annonse
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
10 januar 2021 16:09
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Kva varer som blir produsert i Molde og Kristiansundsområdet skal til Ålesund – og kva varer som blir produsert i Ålesund skal til Molde?

Eksportvegen og «navlestrengen» til Møre og Romsdal går frå Ålesund E136 til Bjorli og Nordmøre og fra Moldeområdet via Åfarnes–Sølsnes og fv. 64 til Åndalsnes og E136, ut av fylket.

Gløym Møreaksen, bygg Langfjordkryssinga og ny fv. 64 Molde–Åndalsnes som fyrste fjordkryssingsprosjekt i Romsdalsregionen. Seinere kan traseen nord- sør ved Romsdalsaksen koblast på, fyrst ved bygging av flytebru over til Hjelset, seinere fjordkryssinga sørover frå fv. 64 til Sekken og vidare mot Vestnesområdet.

Å tru at ein kan få innarbeidd fleire titals milliardar kr. i eit prosjekt, over tre mil med tunellar, mengder med rundkøyringar, under fjorden 3–400 m, og igjennom Molde by slik Møreaksen galskapen legg opp til, er berre å gløyme fyrst som sist!

Flytebru over Langfjorden, er både praktisk, fornuftig, billig og miljøvennleg.

Torgeir Dahl, kva er realistisk og kva trenger næringslivet i Romsdalsregionen, Eksportvegen Molde–Åndalsnes og fjordkryssingsprosjekt over Langfjorden, eller galskapens akse, Møreaksen?

Alle veit at Møre og Romsdal ikkje får fleire titals milliardar kr i ny NTP.

I gjeldande Nasjonal transportplan frå 2018–2023 ligg det vegprosjekt her i fylket til 4,4 milliard kr, fleire prosjekt i Romsdalen utan at ein meter veg er bygd til no, sjølv med Romsdalingen Helge Orten som leiar av transportkomiteen.

Det er derfor berre realistisk at ny NTP gjeldande for Møre og Romsdal, konsentrerer seg om Eksportvegen E136, Ålesund–Bjorli og prosjekta der som pri nr. 1,  samtidig som eksportvegen
Molde–Åndalsnes fv. 64 med Langfjordkryssinga vert prioritert som Riksvegsamband i planen.

Møreaksen øydelegg for Eksportvegen E136 og for realiseringa av samferdselsprosjekta i heile Romsdalen. 

FrP kjem til å kreve i forhandlingane med regjeringa at Møreaksen blir fjerna, og at Eksportvegen E136 samt ferjefri eksportveg Molde–Åndalsnes med Langfjordkryssinga vert prioritert i Romsdalen. 

Dette som realisering av fyrste del av Romsdalsaksen.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Kristiansundskalenderen 2022
Annonse

Tidligere meningsinnlegg

Siste kommentarer

Lama Vik 14 timer siden Romsdalsaksen best på alle områder
"Romsdalsaksen" best på alle områderRomsdalsaksen "best" på alle områderRomsdalsaksen best på "alle" områderRomsdalsaksen best på alle "områder"
"Frank Sve trenerer Møreaksen"
Terje Sundsbø 2 dager siden Statens vegvesen trenerer Romsdalsaksen!
@Espen HeitmannUtredningene er utført av Norconsult. Om de mener at utredningene er urealistiske, så har de plikt til å si det.Formålet ...
Espen Heitmann 2 dager siden Statens vegvesen trenerer Romsdalsaksen!
@Terje SundsbøNå ja de utredningene av RA som har blitt gjort var direkte urealistiske og ganske tydelig konstruerte av SVV for ...
Det er bare å ta turen videre til Karmøy og Gandsfjorden/Gausel mellom Sandnes og Stavanger. Velde forurenser boligfelt med såkalt ...
Tom Major 2 dager siden Kanskje vi skal ta ondet ved roten?
Du får sagt det. Det norske politikere har gjennomført over en årrekke kan i sum kun kalles et kjempestort SVIK!
Annonse

Hva skjer

Under finner du en oversikt over arrangement i Kristiansundsregionen.

Trykk her for å legge til arrangement

Trykk her for kalender i større format og valg av periode. Her vil du også kunne finne tilknyttede artikler og annonserte arrangementer.

Annonse

Våre utvalgte