Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
13 januar 2021 09:50
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

På tide å felle denne usosiale, miljøfanatiske, bil og næringsfientlige regjeringa.

Det var tydeligvis ein gedigen tabbe å frede dagens regjering i Statsbudsjettet, når vi no ser galskapens miljøpolitikk blir fremma frå regjeringa i klimameldinga.

Denne meldinga er så inn i hampen greinalaus at det nesten er vanskeleg å forstå.

FrP har felt ei regjering tidligare på bensin og drivstoffprisar, og bør gjere dette igjen om mulig.

Ei økning på 4–5 kr pr. liter for diesel og bensin er noko av det mest distriktsfientlige og næringsfiendtlige forslag eg har sette.

Har Erna gløymt at det finnast folk i dette landet nord om Sinsenkrysset?

Når FrP var i regjering klarte vi år etter år å temme klima og miljøhysteriet i Høgre, KrF og Venstre, no ser vi dei tre i «fri MDG retorikk» og eg reknar med at folket og næringslivet her i landet klart og tydelig seier NEI til dette usosiale, greinalaust gape framlegget.

Kva som egentlig røyver seg i topplokket til Høgre og co, når dei no framstår omtrent like spinnville som MDG?

I eit «miniland» som Norge, skal vi liksom redde verden og følge opp FN sine klimamål meir trufast enn paven.

Kven trur på rame alvor at dersom vi legg ned alt vi driver med her i landet, og går tilbake til hest og kjerre, at det blir registrert klima og miljøendringar med eit komma i resten av verden.

For min del er det no bråstopp, og det blir ikkje aktuelt å godta eit slikt voldsomt angrep på bilistane, næringslivet og distrikta her i landet, med slike hinsides auke i CO2-avgifter og spinnville drivstoffprisar.

Eg har i eige parti i Landsstyret for landets største FrP-fylke, ivra for å holde dei borgarlege partia samla og sørga før at landet har stabilitet i sitt styre.

No er det nok! Verkeleg påtide at vi no gjennomfører i praksis, FrP støttar ikkje ei regjering vi ikkje er ein del av.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 45 minutter siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 16 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse