Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Todalsfjordkryssinga i rute, skriver Frank Sve.
Todalsfjordkryssinga i rute, skriver Frank Sve.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Neste store fjordkryssingsprosjekt her i fylket er Todalsfjordkryssinga, og erfaringa frå Nordøyvegen syner at sansynlegheita er stor for at prosjektet blir sjølvfinansierande og at ein berre kan gje full gass.

Nordøyvegen går mot ei sluttfase i utbygginga, og mykje tyder på at dette prosjektet faktisk blir sjølvfinansierande og ikkje påfører negativ økonomisk effekt for fylket med ei krone.

Underteikna og Kristin Sørheim har fått mykje tyn i media og av motstandarar av prosjektet dei siste åra, no kan vi to «lene oss tilbake» og berre konstatere at vi har hatt rett så langt.

Todalsfjordkryssinga er eit viktig prosjekt, no støttar fylkesutvalget innstillinga frå Fylkeskommunedirektøren om stø og tydeleg framdrift i prosjektet, der vi legg inn nødvendige planleggingsmidlar årleg framover for regulering og detaljplanlegging.

For meg og FrP er dette ein gledens dag, og ei sak vi har kjempa for lenge. Dokke veit, når eg bit meg fast i bordkanten i ei sak, gjev eg meg ikkje før prosjektet blir realisert.

Eg har «bete meg fast i bordkanten» for Todalsfjordkryssinga, og gjev meg ikkje før prosjektet er i havn.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 13 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 13 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse