Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
15 juli 2021 10:18
Del på Facebook
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Når folket i heile Møre og Romsdal blir forsøkt tilsidesatt av nokre få politikarar, er demokratiet parkert.

Vi veit best, og alle må berre finne seg i at «fagfolket» veit best, seier Høgre, Sp og Ap.

Kva snart 80 prosent av innbyggjarane her i fylket måtte meine om kva som er beste løysings for kryssing av Romsdalsfjorden, bryr Orten, Høgre, Sp og Ap seg fint lite om.

Aldri har det vore større folkeleg engasjement iking ei samferdselssak her i fylket, og aldri har svaret frå eit svært stort fleirtal her i fylket vore klarare,

STOPP MØREAKSEN!

Uansett kvar eg ferdast, på Søre Sunnmøre, Sunnmøre, Romsdalen eller på Nordmøre, så er folk rett og slett sinte over at folket her i fylket skal tvingast med E-39 gjennom Molde, langt ut på Aukra og Midtsund, via ein gedigen omveg.

Møreaksen er heldigvis ikkje endeleg vedteken, og ligger KUN inne i ein temaplan, alle vegprosjekt må igjennom Ks1, Ks2, ekstern kvalitetsikring og risikovurdering, før den kan kome til reell beslutning i eit Statsbudsjett i Stortinget.

Møreaksen har ikkje kome til Ks2 ein gong, og eg reknar med prosjektet blir stoppa når Samferdsel og Finansdepartementet får sjå nermare på prosjektet ca. 80 prosent av innbyggjarane i Møre og Romsdal IKKJE vil ha!

Stortingsvalget 13 september bestemmer kven 8 politikarar frå vårt fylke, som skal styrer framdrifta på slike prosjekt i Stortinget framover,

DU bestemmer dette den 13 september!

STOPP MØREAKSEN!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Vidar Hölm · 3 år siden
    Ja det vet vi alt om på Nordmøre. Til og med de politikerne som er fra Nordmøre på fylkes og nasjonalt nivå svikter Nordmøre.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse