Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Fredrik Hagen / NTB
Foto: Fredrik Hagen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Arbeid til alle er jobb nummer én for Arbeiderpartiet. Fordi vi vet at verdiene må skapes før de kan fordeles. Og fordi vi ønsker gode skoler, trygg eldreomsorg og levende lokalsamfunn over hele Møre og Romsdal. Derfor tåler vi også litt kritikk.

Det går bra for Arbeiderpartiet om dagen. Målingene viser at mange som har vært usikre en stund, nå finner veien tilbake, fordi de deler Arbeiderpartiets brennende engasjement for de viktigste sakene: Gode skoler og trygg eldreomsorg, ved å styrke kommunenes økonomi i hele Norge. Mer til helsetjenestene og en styrking av det psykiske helsetilbudet. Et løft for utdanning landet over. Å verne om industrien, og bidra til å skape flere trygge arbeidsplasser, fordi arbeid til alle er jobb nummer én. Dette er kjernen i alt vi kjemper for.

Det at stadig flere deler Arbeiderpartiets engasjement og ønsker å støtte oss i kampen for at gode skoler, utdanning og helsetilbud ikke skal være avhengig av størrelsen på lommeboka – ja, det har skapt uro i Sp. De kritiserer sin nære samarbeidspartner i et innlegg. Vi velger å ta kritikken som et kompliment. Den viser tydelig at de andre partiene ser på Arbeiderpartiet som sin største utfordrer. Vi kan berolige Sp med at vi kommer til å samarbeide tett og godt med Sp i en ny regjering – selvsagt under Arbeiderpartiets trygge økonomiske ledelse.

Og vi kommer til å presse gjennom våre kjernesaker. For vi har råd til fellesskap og gode tjenester i hele Norge! Vi har råd fordi vi vet at verdiene må skapes, før de kan fordeles. Derfor er Arbeiderpartiets hovedløfte det aller viktigste: Arbeid til alle er jobb nummer én! Den 13. september er det opp til deg. Vi håper du vil gi oss din støtte.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 9 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse