Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
29 juli 2021 20:35
Del på Facebook
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ser at Bernhard Riksfjord er ute på sosiale flater og har «forvilla seg fast» i 2016-tida, og forsøker å forklare FrP sitt standpunkt til Møreaksen.

Det burde både for Riksfjord og andre vere svært så godt opplyst kva FrP har som standpunkt ang kryssing av Romsdalsfjorden.

Dette er fakta.

Fram til 2017, var der ikkje utgreiinger som støtta opp under flytebruer, men hausten 2017 kom utgreiinga frå Vegdirektoratet og Statens vegvesen region vest som konkluderte med at flytebruer var meir enn realistisk.

Statens vegvesen region vest gjekk vekk frå djupe undersjøiske tunellar på sitt ferjefrie E-39 prosjekt Hordfast over Bjørnafjorden, og skal no bygge 5 kilometer endeforankra flytebruer over eit av kystens tøffaste fjordområde.

Statens vegvesen region midt derimot, hadde forleda alle her i fylket til å tru at Sekkfast( Romsdalsaksen) ikkje kunne byggjast med flytebruer, noko som altså grundig vart motbevist hausten 2017.

Frå dette tidspunkt endra Frank og FrP standpunkt, og krev at ny, miljømessig, trygg og billigare teknologi slik som flytebruer vert nytta for kryssing av Romsdalsfjorden»Høgre, SP og AP derimot, gjorde som vanleg STIKK motsatt, og går baklengs inn i framtida ved å velge blindt Møreaksen, snart 400 m under fjorden i ca 6 mil med tunellar og ny E-39 gjennom og forbi Molde.

Dette på tross av at i regjeringserklæringa står det klart og tydeleg at ein skal byggje, smartare, billigare og med ny miljøteknologi på dei nye veiprosjekta her i landet.

Korleis Møreaksen kan felle innni dette forstår ingen!

Winston Churchill uttalte følgjande: «Den som ikkje evnar å skifte standpunkt, evner ikkje å utrette noko som helst».

Til Bernhard Riksfjord er det berre å seie, FrP og Frank evnar å skifte standpunkt når ny teknologi er tilgjengelig, og FrP velger Romsdalsaksen/flytebruer eller fortsatt ferje, framfor djupe undersjøiske tunellar som folket ikkje vil ha.

Ellers registreres det at Facebook sida Møreaksen grundig omtalar min person flittig, hyggelig kunne ein sikkert meine, men makan til lavmål der det viktigaste er å «ta mannen og ikkje ballen» skal ein leite lenge etter.

Det er nok slik dei er opplært på Møreaksensida å oppføre seg på nettet vil eg tru, eller?

Men, sjølvsagt forståeleg no når Møreaksen forkjemparane står igjen aldeles tomme for nye argument.

Møreaksenforkjemparane må meir enn gjerne fortsette sin kamp mot Frank Sve, derimot har folket her i fylket forlengst også skifta standpunkt der faktisk meir enn 75% av innbyggjarane slett ikkje vil ha Møreaksen !

Møreaksen taper, dersom DU seier klart ifrå ved Stortingsvalget den 13/9, og seier Nei til Møreaksenpartia!

STOPP Møreaksen!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse