Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ser at Bernhard Riksfjord er ute på sosiale flater og har «forvilla seg fast» i 2016-tida, og forsøker å forklare FrP sitt standpunkt til Møreaksen.

Det burde både for Riksfjord og andre vere svært så godt opplyst kva FrP har som standpunkt ang kryssing av Romsdalsfjorden.

Dette er fakta.

Fram til 2017, var der ikkje utgreiinger som støtta opp under flytebruer, men hausten 2017 kom utgreiinga frå Vegdirektoratet og Statens vegvesen region vest som konkluderte med at flytebruer var meir enn realistisk.

Statens vegvesen region vest gjekk vekk frå djupe undersjøiske tunellar på sitt ferjefrie E-39 prosjekt Hordfast over Bjørnafjorden, og skal no bygge 5 kilometer endeforankra flytebruer over eit av kystens tøffaste fjordområde.

Statens vegvesen region midt derimot, hadde forleda alle her i fylket til å tru at Sekkfast( Romsdalsaksen) ikkje kunne byggjast med flytebruer, noko som altså grundig vart motbevist hausten 2017.

Frå dette tidspunkt endra Frank og FrP standpunkt, og krev at ny, miljømessig, trygg og billigare teknologi slik som flytebruer vert nytta for kryssing av Romsdalsfjorden»Høgre, SP og AP derimot, gjorde som vanleg STIKK motsatt, og går baklengs inn i framtida ved å velge blindt Møreaksen, snart 400 m under fjorden i ca 6 mil med tunellar og ny E-39 gjennom og forbi Molde.

Dette på tross av at i regjeringserklæringa står det klart og tydeleg at ein skal byggje, smartare, billigare og med ny miljøteknologi på dei nye veiprosjekta her i landet.

Korleis Møreaksen kan felle innni dette forstår ingen!

Winston Churchill uttalte følgjande: «Den som ikkje evnar å skifte standpunkt, evner ikkje å utrette noko som helst».

Til Bernhard Riksfjord er det berre å seie, FrP og Frank evnar å skifte standpunkt når ny teknologi er tilgjengelig, og FrP velger Romsdalsaksen/flytebruer eller fortsatt ferje, framfor djupe undersjøiske tunellar som folket ikkje vil ha.

Ellers registreres det at Facebook sida Møreaksen grundig omtalar min person flittig, hyggelig kunne ein sikkert meine, men makan til lavmål der det viktigaste er å «ta mannen og ikkje ballen» skal ein leite lenge etter.

Det er nok slik dei er opplært på Møreaksensida å oppføre seg på nettet vil eg tru, eller?

Men, sjølvsagt forståeleg no når Møreaksen forkjemparane står igjen aldeles tomme for nye argument.

Møreaksenforkjemparane må meir enn gjerne fortsette sin kamp mot Frank Sve, derimot har folket her i fylket forlengst også skifta standpunkt der faktisk meir enn 75% av innbyggjarane slett ikkje vil ha Møreaksen !

Møreaksen taper, dersom DU seier klart ifrå ved Stortingsvalget den 13/9, og seier Nei til Møreaksenpartia!

STOPP Møreaksen!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøSlik som lekkasjane frå NTP framstår så snakkar ein om 12 år fram i tid, og ditto behov. Rv 15 ...
@Geir Ole SætremyrAlt er politikk – om trafikken skal reduseres med bompenger, eller om tunnelen skal utvides med enda ett løp.På Sunnmøre ...
@Geir Ole SætremyrAlt er politikk – om trafikken skal reduseres med bompenger, eller om tunnelen skal utvides med enda ett løp.På Sunnmøre ...
@Geir Ole SætremyrDet må uansett sendes inn en bompengeproposisjon, om fjordkryssingen på Møreaksen tas samlet eller om den deles i to trinn. ...
Geir Ole Sætremyr 21 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøDet RR vil er å dele trinn 1 i to delstrekningar. Etter slik eg forstår vil der måtte sendast inn ...
Geir Ole Sætremyr 21 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøPå sikt vil det nok komme krav om avlasting, og ny tunellI første omgang foreslår SVV å innføre bompengar for ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse