Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
06 september 2021 21:08
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Korleis klarar Sp, Ap og Høgre å støtte Møreaksen, som i realiteten er å gå imot folket.

Snart 75–80 % av innbyggjarane her i fylket vil ikkje ha Møreaksen, dei vil heller ha fortsatt ferjer eller Romsdalsaksen.

Fjusk og fanteri ser det ut til har vore sterkt gjeldande i prosessen ikring Møreaksen, og korleis Klinge, Kjølmoen og Orten berre kan stille seg bak dette prosjektet er for meg ei stor gåte.

I debatten i Ørskog sist laurdag, var spesielt Jenny Klinge og Sp mest klare på at Møreaksen SKAL byggjast, sa ho – tydeleg irritert på meg og FrP som snakka folkets sak og der vi ynskjer fortsatt ferjer eller Romsdalsaksen over Romsdalsfjorden.

Eg trudde Stortingsrepresentantane frå Møre og Romsdal, skulle vere ombuds menn og kvinner, snakke folkets sak og arbeide på vegner av folket?

Men neida, Sp, Ap og Høgre bryr seg fint lite om innbyggjarane i Møreaksen saka, og har vist tenkt å fortsette å gjere stikk imot det innbyggjarane her i fylket ynskjer.

Eg ser på meg sjølv som ombudsmann for innbyggjarane her i fylket, og vel å lytte til eit gedigent fleirtal som klart og tydeleg seier, NEI TIL MØREAKSEN!

Stopp Møreaksen. Stem FrP!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Jan Rune Haukvik · 2 år siden
    Å vri på fakta ser ut til æ være Frank Sve sin metode å komme seg til Stortinget på. I tillegg til haugevis av løgner.
    Du tviholder på en meningsmåling som selv en lekmann kan plukke fra hverandre. Du tar altså de som har valgt ferge, til inntekt for motstand mot Møreaksen. Så har målingen et alternativ som ikke er realistisk gjennomførbar, og dette vet du. 
    Det flertallet du snakker om, er jo gjeldende for alle alternativ. Ifølge din tolkning, er det flertall mot alt. Stenge fjorden da? 

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse