Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
09 februar 2022 09:10
Del på Facebook
Arkivbilde av MF Smøla og fergekaia på Edøya, Smøla. Foto: Terje Holm
Arkivbilde av MF Smøla og fergekaia på Edøya, Smøla. Foto: Terje Holm
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Eg har sendt følgjande tekst som interpellasjon til fylkestinget i forhold at Edøya ferjekai framleis ikkje er ferdig.

Krev ferdigstilling av Edøya ferjekai.

Underteikna var på Smøla i haust og fekk då informasjon om at den nye ferjekaia på Edøya ikkje er ferdig.  Her manglar eit av ilandkøyringselementa, og eg hadde likt å sett at noko liknande hadde blitt godkjent og godtatt i til dømes Molde ferjekai ?

Fylkeskommunen og Fylkeskommunedirektøren bommar igjen grovt i sin økonomiske drift av fylkeskommunen. Alle huskar sist der ein trudde ein gjekk med 100 mill kr i underskot og fekk eit resultat på 313,5 mill kr, no er tallet for rekneskapet blitt overskot på heile 395 mill kr.

Såleis er det berre for fylkestinget å faktisk ferdigstille Edøya ferjekai.

Eg tok kontakt og sendte bilder av ferjekaia på Edøya til samferdselssjefen, med beskjed om at eg forventa sak ang dette så raskt som råd. Eg har ikkje registrert at ei slik sak har kome til fylkestinget.

Derfor fremmar eg no denne saka og legger ved bilder av kaia, og håpar fylkestinget kan sørge for at denne ferjekaia no blir ferdigstilt.

Framlegg til vedtak: 

  1.  Fylkestinget ber fylkeskommunedirektøren leggje fram sak ang ferdigstilling av Edøya ferjekai til samferdselsutvalget.

edoya ferjekai foto frank sveDen uferdige ferjekaia på Edøya, Smøla. Foto: Frank Sve

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse