Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
05 mai 2022 10:22
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Når regjeringa no skal nedeskalere, kutte, og revurdere store vegprosjekt, er Møreaksen definitivt natta og historie.

Dei økonomiske fakta ikring dette prosjektet talar for seg sjølv, og prosjektet fell på steingrunn og ryk rett ut på grunn av dei ekstreme prisaukane for slike prosjektet.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Sjølv ikkje dei panisk kreative personane i Møreaksen klanen, klarer å gjere noko med at 24 milliard kr i fjor, blir nok sikkert bortimot til det doble i år.

Det blir heilt sikkert både bøker og store nasjonale oppslag om sløseriet som gjekk føre seg i milliardprosjekter til 2300 bilar i døgnet.

Korleis nokon kunne finne på å planlegge eit så greinalaust prosjekt, med skattebetalarane sine pengar?

Annonse
Annonse

Historien vil bli skrevet om prosjektet Møreaksen som urettvis forbrukt planleggingsresursane som E136 eksportvegen skulle ha hatt. Eksportvegen som måtte vente over 30 år for nokre få milliard kr, medan Møreaksen «sneik i køa».

Historien vil bli skrevet om prosjektet folket i Møre og Romsdal slett ikkje ville ha, og om korleis alle andre «gryteklare» prosjekt i fylket vart utsatt på grunn av Møreaksen.

Folkets dom over Møreaksen har vore klokkeklar lenge, no står det igjen å rette blikket mot realistiske vegprosjekt her i fylket. Bygg E136 Eksportvegen Ålesund til Bjorli.

No er det vanlige folk og næringslivet sin tur, til å få vegen alle har behovet for!

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Kristian Haukås · 2 år siden
    Har du ikke bedre ting å ta deg til på Stortinget enn å komme med sånnt greinalaust vås?

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse