Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
24 februar 2023 20:31
Del på Facebook
Illustrasjon: Romsdalsaksen / Northwest 3D
Illustrasjon: Romsdalsaksen / Northwest 3D
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Regjeringa har varsla ny NTP i 2024, rett og slett for å brutalt kutte ned i tidligare NTP-grunnlag.

Allerede no ser vi Statens vegvesen heldigvis har skubba Møreaksen ut til etter 2025/26, noko som betyr starten på slutten for dette prosjektet. Slett ikkje rart når alle dei 5 store veiprosjekta her i landet har fått stoppordre og er utsatt på ubestemt tid.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Møreaksen er sjanselaus uansett korleis ein vrir og vender på tull og tall!

I NRK 10. februar sa Espen Barth Eide følgjande:

«Når vi nå lager ny NTP skal vi prioritere å bruke gamle veier om igjen. Altså bruke det som allerede er bygd, rette ut noen svinger, kanskje utvide med en veiskulder.»

Dette forklarer kvifor regjeringa kuttar brutalt innan samferdsel, når dei berre skal «klatte» på eksisterande vegar.

At nokon då innbiller seg at denne regjeringa vil bygge Møreaksen og samanlikne dette med InterCity, er mildt sagt utenkelig. Uansett kva tallgrunnlag ein brukar så var det faktisk ikkje eg som meinte Møreaksen var samanliknbar med InterCity.

Klarer vi her i fylket å fokusere på E136 og «dødsvegen» E39 Veibust–Blindheim–Moa, har vi muligens sjanse til å få noko gjennomført.

«Møreaksenklanen» holder denne saka varm, og det er jaggu bra. For, det verste som kunne skje er at dette galskapens prosjekt sakte men sikkert fekk snike seg usett inn i Statsbudsjetta.

No skjer heldigvis ikkje dette, og dei aller fleste her i fylket og definitivt i resten av landet er hoderystande over at nokon kunne tru at mange titals milliard kr skulle kunne brukast på ei fjordkryssing med 2292 bilar i døgnet.

Folket i Møre og Romsdal har ikkje bruk for å køyre ut på øyane, og gjennom Molde by for å kunne komme seg igjennom E39 her i fylket.

Annonse
Annonse

Folket i Møre og Romsdal har ikkje råda til å betale 472 kr tur/retur på Møreaksen, dette med rabatt. Utan rabatt blir ein flådd ytterlegare.

Dette er tall frå før dagens årlige prisstigningar på 14,4 prosent på slike vegprosjekt, kva endeleg bompengesats vil kunne bli aner ingen,

Eg har hevda 5–600 kr tur retur, og får garantert rett vil eg tru.

Kven har råda til å pendle Ålesund–Molde med liksom bu og arbeidsmarknad med 472 kr i bompenger pr. dag? I tillegg kjem bypakke Ålesund og bompengar på Hjelset.

2360kr pr veke?
9440kr pr mnd?

Og, desse satsane vil altså stige ytterlegare?

Rett og slett berre galskap, og ikkje rart at folk på til dømes Vestnes som pendlar til Molde i dag, uttalar at det berre er å skifte jobb dersom Møreaksen skulle kome.

Det høyrer med til historia at ferja for pendlarar er i dag gratis, og for bil skal prisen halverast.

Trur vi klarer oss godt med gratisferjer og halv pris framover ei tid, inn til vi får prosjektert eit flytebrualternativ over Romsdalsaksen, som både er billigare, tryggare og miljømessig forsvarleg.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøEg forstår godt kva som skjer og har skjedd.Møreaksen vart handsama som ei strekning heile tida, men vart framdriftsmessig splitta ...
Terje Sundsbø 3 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Frode HeimenMeget bra forklart. Den som ikke skjønner dette, fordtår rett og slett ikke sammenhengen. I alle fall hvis de fortsatt ...
Terje Sundsbø 3 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrDu skjønner åpenbart ikke hva du selv skriver. Du har helt rett i at Møreaksen er strekningen Ålesund-Molde. På samme ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje Sundsbø""Mener du at motstanden mot Møreaksen skyldes at Stortinget ikke følger opp prosjektene i NTP? Om man kjemper mot bevilgninger ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrMotstanden mot Møreaksen spriker i alle retninger. Frp og SV har totalt ulike grunner, og har ingen felles plattform for ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøHusk at inngangen var fergefri E39, oppfatta som ein skulle slippe ferge over Romsdalsjorden, og andre fergestrekningar frå Kristiansand til ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse