Annonse
KSU – Vipps – desktop
Hans Olav Myklebust, Fylkestingsmedlem Fremskrittspartiet
Ytring
Hans Olav Myklebust, Fylkestingsmedlem Fremskrittspartiet
27 februar 2023 20:20
Del på Facebook
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Regjeringa sine nyfattige lid som følge av regjeringa sin energipolitikk.

Alt og alle er avhengig av energi. På arbeidsplassen, heime, hjå bonden, transportselskapet, fiskebåten, fabrikken, osv. Når energikostnadane stig på drivstoff og straum til det skyhøge nivået vi har hatt og har, har dette enorme ringverknader.

Annonse
Annonse

Regjeringa håvar inn enorme summar og tilhøyrande avgifter, på salg av energi. Dette påverkar alle prisar på varer og tenester. Sentralbanken svarar med å auke rentene, for å motvirke regjeringa sin politikk. Noko som gjer det endå trongare økonomisk for folk og for næringslivet. Istaden for å forebygge mot inflasjon og å unngå å havne i ein negativ prisspiral, så kjem regjeringa med forsøk på medisinering etterpå. Medisin som berre treff nokre. Såkalla straumstøtte. Mange fell utanfor denne ordninga og må blø økonomisk.

Dei aller fleste i landet har fått redusert kjøpekraft. Dei som har minst, vert mest ramma av regjeringa sin politikk. Frelsesarmeen og andre har opplevd stor pågang etter folk som treng hjelp. Og det er kraftig auke i folk som søker sosialhjelp. Og det er kraftig auke i inkassosaker og så vidare. Det er heilt vanlege folk som slit tungt økonomisk no.

Annonse
Annonse

I vårens lønnsoppgjer vil sterke grupper i arbeidslivet stå på krava om auka løn. Då vil dei forhåpentligvis få som fortent. Andre må ta til takke med det dei får, og fortsette å grave i avfallscontainerar etter mat som er kasta frå daglegvarebutikken, eller gjere andre tiltak.

Energinasjonen Noreg har vasskraft, olje og gass. I landet langt mot nord er her mørkt og kaldt store delar av året, energi til oppvarming er heilt nødvendig. I det lange og smale landet Noreg er transport og transportkostnadane heilt avgjerande for velferda. For å leve her treng vi god tilgang på rimelig energie. Vår eigen energi.

Ja vi lever i ein internasjonal verden og i eit Europa der energisituasjonen er i ubalanse. Men det er framleis Noregs regjering som bestemmer skattane og avgiftene her. Det er berre dei styrande som kan motverke høge energikostnader ved å sette ned avgiftene. Noko som er heilt nødvendig for å redusere fattigdom og for å unngå redusert velferd.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse