Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Olje- og energiminister Terje Aasland (Ap) og statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) holder pressekonferanse om havvind 29. mars 2023, ombord i den helelektriske båten MS Brisen på tur i Oslofjorden. Der presenterer de utlysingen av de første områdene for fornybar energiproduksjon til havs i Norge. Foto: Heiko Junge / NTB
Olje- og energiminister Terje Aasland (Ap) og statsminister Jonas Gahr Støre (Ap) holder pressekonferanse om havvind 29. mars 2023, ombord i den helelektriske båten MS Brisen på tur i Oslofjorden. Der presenterer de utlysingen av de første områdene for fornybar energiproduksjon til havs i Norge. Foto: Heiko Junge / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Fylkesordførar og varaordførar frå Ap og Sp burde skamme seg, stå og skryte i media av at dei tar over 60 mill kr frå lokalt næringsliv, og sløsar pengane vekk på fylkeskommunalt byråkrati.

Kjem FrP i posisjon for å styre fylkeskommunen etter valget, skal desse millionane i «Lakseskatt» som fylkeskommunen har fått, betalast attende til næringslivet i ei eller anna form.

Møre og Romsdal er bygd opp av privat kapital og privat næringsverksemd overalt i fylket. Stein på stein er lagt på plass i generasjonar og bygd opp det flotte næringslivet som vi har. Næringslivet står bak grunnlaget for at det bur folk i våre kommunar, og næringslivet sin verdiskaping fører til skatteinntekter som finansierar den offentlege velferden.

Dagens Sp og Ap regjering har tydelegvis sett seg som mål å knekke privat næringsliv, skatte bedriftene i senk med eit statsbudsjett og med eit skattenivå som ingen her i landet trudde var mulig. Rødt har tidligare sett rekord i krav om skattar og avgifter, no vert dette grundig slått av Sp og Ap, medan faktisk Høgre kjem hakk ihel. Aldri før har næringslivet hatt det vanskeligare i nyare tid, etter ein alvorleg pandemi har det blitt krig i Europa, samt kraftig inflasjon. Som om ikkje dette skulle være nok har altså regjeringa prestert å innføre den såkalla «Lakseskatten», ein skatt som rammar store delar av våre viktige bedrifter innan Marine næringar og store delar av utstyrsleverandørane brutalt.

Det må være bortimot det dummeste vi har sett, at ei fylkeskommune skryter av å ta pengane frå privat næringsliv som skapar verdiane og arbeidsplassane, nå dette faktisk heller kan føre til mindre skatteinntekter til fylkeskommunen grunna at næringslivet blir knekt av denne vanvittige grunnrenteskatten.

Nytt fleirtal må til i Møre og Romsdal politikken, eit fleirtal som bryr seg om næringslivet, arbeidsplassar og folk flest!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 23 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse