Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Trygge vegar er viktigare enn eit overfylt fylkeshus, og eit fylkesbyråkrati som kun forbukar folk flest sine skattepengar.

Møre og Romsdal fylkeskommune har ca. 800 million kr på sitt disposisjonsfond. Samtidig viser fylkesadministrasjonen til at vedlikeholdsetterslepet på fylkesvegane i Møre og Romsdal har auka til over 16 milliard kr.

Annonse
Annonse

Kvifor blir fylkeskommunale midlar lagt på bok når vedlikeholdsetterslepet fortsetter å auke, når fylkesvegane står for ca 50% av dei alvorlige ulykkene på vegnettet?

Dårleg og skadd vegbane er grunnlaget for ca. 30 prosent av dødsulykkene på norske vegar. Derfor er vegvedlikehold, legging av ny asfalt og generelt vedlikehold svært viktig å kunne prioritere.

Møre og Romsdal fylkeskommune tok også over 133 stillingar frå Statens vegvesen for få år sidan, og kva disse egentlig har i oppdrag er ikkje lett å sjå. Dette med bakgrunn i aktiviteten innan nybygg av fylkesveg her i fylket vil bli redusert i følge fylkeskommunedirektøren.

Annonse
Annonse

Frp er garantisten til haustens fylkestingsvalg for å faktisk prioritere trygge og sikre fylkesvegar med eit styrka vegvedlikehold.

I FrP sitt alternative revidert Statsbudsjett aukar vi løyvingane til fylkesvegane med 250 million kr utover regjeringa sitt nivå.

Ellers ynskjer vi å flytte pengebruken frå fylkeskommunalt byråkrat, over til faktiske oppgåver som folk flest har nytte av. Likeså er det ganglaust at fylket legger seg opp enorme mengder med pengar, noko som ikkje kan vere oppgåva for eit fylke. Pengane må sjølvsagt nyttast til samferdsel og vidaregåande skular, og FrP vil når vi kjem til makta på fylkeshuset etter valget sørge for dette.

FrP og Høgre har i siste meiningsmåling reint fleirtal, og underteikna er også inne på fylkestinget.

Sannsynligvis er eit kryss ved meg på valgseddelen ei god investering. Eg ynskjer fortsatt å gjere ein så god jobb som mulig innan samferdsel og andre viktige saker for heile fylket, også i fylkestinget.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 5 måneder siden
    Det var nok uklokt å overføre en del av Statens vegvesen til fylkene. Riksrevisjonen mener i hvert fall at denne delingen av Statens vegvesen har vært lite effektiv, slik lederen i Sunnmørsposten påpeker:
    https://www.smp.no/meninger/leder/i/4ov54G/faar-daarlig-betalt-for-milliarder-ekstra-til-vegvedlikehold.

    Det er på tiden å fjerne disse stillingene fra fylkeskommunen, og føre de tilbake til Statens vegvesen.

    Når man tar til orde for å redusere fylkesadministrasjonen, så kan man ikke samtidig ønske at de skal ta over flere arbeidsoppgaver, slik som f.eks. ansvaret for sykehusene. Slikt bør da fortsatt forbli statens ansvar.
Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Viktig informasjon i tåkeleggingskaoset dette. Hva angår vindkraft blir den aldri bedre enn ca 30% i effektivitetsgrad mot innstallert effekt ...
Ansgar Dypbukt 2 dager siden Strømprisen til himmels
Sier meg enig i alt du skriver, strøm prisen er jo helt forferdelig ikke bare den, men nettleia er jo ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Møreaksen er det eneste alternativet
@Terje SundsbøSaksa frå referansegruppemøte 17.08.23: Forslag NTP 2024- 2036: Forslaget til ny plan innebærer mer enn halvering av årlige midler til vegbygging ...
Geir Ole Sætremyr 9 dager siden Møreaksen er det eneste alternativet
@Terje SundsbøDu marmar på med ditt og spissformuleringar.
Terje Sundsbø 9 dager siden Møreaksen er det eneste alternativet
@Geir Ole SætremyrDu har rett i at realisme er en dyd – gratis ferge koster staten dyrt. Fergeavløsningsprosjekter blir derfor mer lønnsomme ...
Geir Ole Sætremyr 10 dager siden Møreaksen er det eneste alternativet
@Terje SundsbøRealisme er også ein dyd. Sande Fastllandssamband AS har eksistert i 20 år+. Urealistisk. Nå oppgraderast fergebåsane på 4 stopp ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse