Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Trygge vegar er viktigare enn eit overfylt fylkeshus, og eit fylkesbyråkrati som kun forbukar folk flest sine skattepengar.

Møre og Romsdal fylkeskommune har ca. 800 million kr på sitt disposisjonsfond. Samtidig viser fylkesadministrasjonen til at vedlikeholdsetterslepet på fylkesvegane i Møre og Romsdal har auka til over 16 milliard kr.

Annonse
Annonse

Kvifor blir fylkeskommunale midlar lagt på bok når vedlikeholdsetterslepet fortsetter å auke, når fylkesvegane står for ca 50% av dei alvorlige ulykkene på vegnettet?

Dårleg og skadd vegbane er grunnlaget for ca. 30 prosent av dødsulykkene på norske vegar. Derfor er vegvedlikehold, legging av ny asfalt og generelt vedlikehold svært viktig å kunne prioritere.

Møre og Romsdal fylkeskommune tok også over 133 stillingar frå Statens vegvesen for få år sidan, og kva disse egentlig har i oppdrag er ikkje lett å sjå. Dette med bakgrunn i aktiviteten innan nybygg av fylkesveg her i fylket vil bli redusert i følge fylkeskommunedirektøren.

Annonse
Annonse

Frp er garantisten til haustens fylkestingsvalg for å faktisk prioritere trygge og sikre fylkesvegar med eit styrka vegvedlikehold.

I FrP sitt alternative revidert Statsbudsjett aukar vi løyvingane til fylkesvegane med 250 million kr utover regjeringa sitt nivå.

Ellers ynskjer vi å flytte pengebruken frå fylkeskommunalt byråkrat, over til faktiske oppgåver som folk flest har nytte av. Likeså er det ganglaust at fylket legger seg opp enorme mengder med pengar, noko som ikkje kan vere oppgåva for eit fylke. Pengane må sjølvsagt nyttast til samferdsel og vidaregåande skular, og FrP vil når vi kjem til makta på fylkeshuset etter valget sørge for dette.

FrP og Høgre har i siste meiningsmåling reint fleirtal, og underteikna er også inne på fylkestinget.

Sannsynligvis er eit kryss ved meg på valgseddelen ei god investering. Eg ynskjer fortsatt å gjere ein så god jobb som mulig innan samferdsel og andre viktige saker for heile fylket, også i fylkestinget.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 10 måneder siden
    Det var nok uklokt å overføre en del av Statens vegvesen til fylkene. Riksrevisjonen mener i hvert fall at denne delingen av Statens vegvesen har vært lite effektiv, slik lederen i Sunnmørsposten påpeker:
    https://www.smp.no/meninger/leder/i/4ov54G/faar-daarlig-betalt-for-milliarder-ekstra-til-vegvedlikehold.

    Det er på tiden å fjerne disse stillingene fra fylkeskommunen, og føre de tilbake til Statens vegvesen.

    Når man tar til orde for å redusere fylkesadministrasjonen, så kan man ikke samtidig ønske at de skal ta over flere arbeidsoppgaver, slik som f.eks. ansvaret for sykehusene. Slikt bør da fortsatt forbli statens ansvar.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse