Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Dette slår Sp og Ap-representantar frå Transportkomiteen fast, sjølv om dei veit at Møreaksen vil folket i dette fylket slett ikkje ha.

Sp og Ap slår altså fast at Statens vegvesen leverer bestillinga frå desse partia om at E-136 frå Moa til Vestnes skal heilt ut av NTP dei neste 12 åra. Ein trafikk på over 11000 bilar i døgnet, Exportvegen vår som også har mange alvorlige ulykker, betyr null for desse partia.

Annonse
Annonse

Sp og Ap slår fast at Statens vegvesen leverer på bestillinga om at E-39 Veibust- Blindheimstunellen- Moa, med vanvittige over 22000 bilar i døgnet, mengder med alvorlige ulykker og dødsulykker, skal takast heilt ut av NTP dei neste 12 åra. Likeså RV 15 Strynefjellet med arm til Geiranger og andre viktige vegar i heile fylket.

Møreaksen derimot, med sine «heile» 2292 bilar over Romsdalsfjorden, ja den skal Sp Lien og Ap Leirtrøen ha, koste kva det koste vil, og her gjev ein blaffen i kva folket i fylket meiner.

Heldigvis kjem vanlige folk til å seie si meining om dette i kommune og fylkestingsvalget den 11/9, og ungdommen viste det klart og tydelig i skulevalget der Sp og Ap fekk eit klart svar.

FrP kjem fortsatt til å kjempe hardt imot «galskapens prosjekt» Møreaksen, og vil etter at vi tar over på fylkeshuset på Molde førebu dette.

Kampen mot Møreaksen fortsetter fram til neste Stortingsvalg i 2025 der Sp og Ap skal geleidast ut av regjeringskontora.

Annonse
Annonse

Ei ny FrP/Høgre-regjering i 2025 vil måtte rydde kraftig opp i samferdselssektoren etter handlingslamma Sp og Ap.

Dødsvegane, dei kraftig ulykkesutsatte vegane, rassikring, vedlikehold av riks og fylkesvegar, bygging av nye sikre vegar, er noko av det som må kome raskt på plass.

Og ikkje minst, eit anstendig ferjetilbud der gratisferjer ikkje er det viktigaste, men at ferja faktisk går når folk flest og næringslivet har behov for dette.

Då er der ikkje rom for vanvittige sløseriprosjekt til 30/40 milliard kr slik som Møreaksen til 2292 bilar, og der verste «ulykka» sikkert er nokre klamra fingrar i ei bildør på ei ferje.

Stopp Møreaksen!

Stem FrP!

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse