Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Møre og Romsdal har med Ap og Kjølmoen i regjering, totalt skvisa vårt fylke i NTP.

Dette er sjølvsagt fakta, der regjeringspartia feira med kaker for å flytte ut av NTP sin reelle plan som er dei fyrste 6 åra, både rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger og Voldatunellen.

Annonse
Annonse

At Kjølmoen forsøker å bløffe om at vår enigheit med eit fleirtal i Stortinget for viktige samferdselsprosjekt skulle ramme oss, er rett og slett tøv og pølsevev.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger er sjølvsagt mulig å starte innan få år, men samferdsel har ikkje vore Kjølmoen sin sterkaste side.

Politikk er å prioritere, og ang jernbane har vi skrota Ap og Samferdselsministeren sitt luftslott av ett jernbaneprosjekt til Fredrikstad til mange titals milliard kr, som blir omprioritert.

Med andre ord blir ikkje jernbane nevneverdig endra økonomisk, og har slett ingen betydning for andre prioriteringar.

Annonse
Annonse

Fakta er vidare at regjeringa sin NTP er 24 % lavare enn NTP en frå 2021, så det at det ikkje finnes midler til våre prioriteringer opererer kun i hodet på Kjølmoen og co.

Vidare er det åpenbart flaut for Ap og Kjølmoen å gjere så slett arbeide i Stortinget at dei taper det meste ikring ny NTP.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger har er høgt prioritert av Møre og Romsdal FrP, samt av Vestland og Innlandet, dette blir no bygd raskast råd.

Så blir det ny regjering med eit sterkt FrP i 2025, då får vi sette full gass på Nye Veier as og E39 Solrvågseidet til Moa og Eksportvegen E136 frå Ålesund til Bjorli.

Vi leverer der regjeringa sviktar!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Ketil Strand Andersen 5 dager siden Anbefales å ta et besøk til Kvernes
Nå forstod jeg hvorfor det kalles stavkirke!
@Terje SundsbøPunk 1 og 2. Premissene i påstanden er ufullstendig. Vart spørsmålet komplettert med kostnaden for kvar passering målt opp mot ...
@Geir Ole SætremyrHvorfor svarer du ikke på de spørsmålene du får? Det du kaller en ytring fra Rasmus Rasmussen, er en liste ...
@Terje SundsbøEg peika på at Trude Brosvik sa meir. Ja  ho ville ha rassikring av Tokagjelet også. Så det er korrekt. ...
@Terje SundsbøHar du lest protokollen frå Fylkestinget der dei behandla RTP?
@Geir Ole SætremyrVestland fylkeskommune prioriterer ikke rassikring av turistveier og vedlikehold av veiene mellom fergeleiene framfor fastlandssamband til egne innbyggere. De skal ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse