Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
07 juni 2024 13:11
Del på Facebook
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Møre og Romsdal har med Ap og Kjølmoen i regjering, totalt skvisa vårt fylke i NTP.

Dette er sjølvsagt fakta, der regjeringspartia feira med kaker for å flytte ut av NTP sin reelle plan som er dei fyrste 6 åra, både rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger og Voldatunellen.

Annonse
Annonse

At Kjølmoen forsøker å bløffe om at vår enigheit med eit fleirtal i Stortinget for viktige samferdselsprosjekt skulle ramme oss, er rett og slett tøv og pølsevev.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger er sjølvsagt mulig å starte innan få år, men samferdsel har ikkje vore Kjølmoen sin sterkaste side.

Politikk er å prioritere, og ang jernbane har vi skrota Ap og Samferdselsministeren sitt luftslott av ett jernbaneprosjekt til Fredrikstad til mange titals milliard kr, som blir omprioritert.

Med andre ord blir ikkje jernbane nevneverdig endra økonomisk, og har slett ingen betydning for andre prioriteringar.

Annonse
Annonse

Fakta er vidare at regjeringa sin NTP er 24 % lavare enn NTP en frå 2021, så det at det ikkje finnes midler til våre prioriteringer opererer kun i hodet på Kjølmoen og co.

Vidare er det åpenbart flaut for Ap og Kjølmoen å gjere så slett arbeide i Stortinget at dei taper det meste ikring ny NTP.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger har er høgt prioritert av Møre og Romsdal FrP, samt av Vestland og Innlandet, dette blir no bygd raskast råd.

Så blir det ny regjering med eit sterkt FrP i 2025, då får vi sette full gass på Nye Veier as og E39 Solrvågseidet til Moa og Eksportvegen E136 frå Ålesund til Bjorli.

Vi leverer der regjeringa sviktar!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 12 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har fått med meg alt, også at du konstruerer di eiga kuvøse for å dyrke agendaen din.Ja, eg har ...
Terje Sundsbø 13 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu har ennå ikke fått med deg at jeg diskuterer KS2-rapporten, og utsagnene fra den? Referansegrunnlaget er like usikkert i KS2-rapporten ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDersom du har følgt med I timen har eg sitert frå dokumentet som SVV presenterte i oppstartsmøtet med skisse til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrHvis det er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene fra SVV, så gjelder jo det samme også for KS2-rapporten. ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøKS2 rapporten uttaler eksplisitt at der er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene frå SVV som ligg til grunn ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu tar fullstendig feil. Møreaksen i sin nåværende form er svært meningsfull. Derfor vil Høyre gjeninnføre E39 Vik-Molde i NTP. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse