Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Møre og Romsdal har med Ap og Kjølmoen i regjering, totalt skvisa vårt fylke i NTP.

Dette er sjølvsagt fakta, der regjeringspartia feira med kaker for å flytte ut av NTP sin reelle plan som er dei fyrste 6 åra, både rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger og Voldatunellen.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

At Kjølmoen forsøker å bløffe om at vår enigheit med eit fleirtal i Stortinget for viktige samferdselsprosjekt skulle ramme oss, er rett og slett tøv og pølsevev.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger er sjølvsagt mulig å starte innan få år, men samferdsel har ikkje vore Kjølmoen sin sterkaste side.

Politikk er å prioritere, og ang jernbane har vi skrota Ap og Samferdselsministeren sitt luftslott av ett jernbaneprosjekt til Fredrikstad til mange titals milliard kr, som blir omprioritert.

Med andre ord blir ikkje jernbane nevneverdig endra økonomisk, og har slett ingen betydning for andre prioriteringar.

Annonse
Annonse

Fakta er vidare at regjeringa sin NTP er 24 % lavare enn NTP en frå 2021, så det at det ikkje finnes midler til våre prioriteringer opererer kun i hodet på Kjølmoen og co.

Vidare er det åpenbart flaut for Ap og Kjølmoen å gjere så slett arbeide i Stortinget at dei taper det meste ikring ny NTP.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger har er høgt prioritert av Møre og Romsdal FrP, samt av Vestland og Innlandet, dette blir no bygd raskast råd.

Så blir det ny regjering med eit sterkt FrP i 2025, då får vi sette full gass på Nye Veier as og E39 Solrvågseidet til Moa og Eksportvegen E136 frå Ålesund til Bjorli.

Vi leverer der regjeringa sviktar!

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøFor å hjelpe på, dekan godt simulere ein pris på 150 for personbil og kompensere med tilsvarand naudsynt takst for ...
@Terje SundsbøKortversjonen er at du ikkje evner å sette opp regnestykket basert på økonomiske fakta. 
@Geir Ole SætremyrKortversjonen er at du ikke kan forklare hvorfor dine fantasitall for bompengene på Kjerringsundet blir så mye større enn på ...
Bergtor Roald Opsett 1 dager siden «Nordstjernen» – en historisk hurtigrute fra 1956
Seilte som deksgutt, sommer 1969. Gode minner, og spesielle minner. Deksstilling passet ikke for meg. Sommer 1975, seilte jeg som Motormann ...
@Terje SundsbøDer er ikkje behov for å avklare forskjellen opp mot Nordøyvegen. Det som er interessant er finansieringsmodellen for Kjerringsundet med ...
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at lånene skal nedbetales, både for Nordøyvegen og Kjerringsundet. Ingen kan betvile størrelsen på bompengene på Nordøyvegen. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse