Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Kjømoen har ikkje peiling på kva som er fakta i frå FrP sin Stortingsgruppe, og trur nokon at eg stiller i nasjonal presse uten nødvendige fullmakter?

Makan, dette var tidenes lavmål av Kjølmoen.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Som samferdselspolitisk talsperson i FrP er det faktisk eg som forfekter i Stortinget dei vedtak vi har i vår Stortingsgruppe ang samferdsel samt vår vedteken samferdselspolitikk.

Det hadde sikkert vore interessant å forsøkt å beskrevet Ap sitt indre liv, men så lavt hadde eg aldri drømt om å falle.

Hadde Kjølmoen sett seg inn i realitetane ang NTP, så er det slett ikkje Ap sitt framlegg til ein ny NTP som er 24.8% lavare enn gjeldande NTP frå 2021.

«Regjeringa sitt framlegg til NTP er såleis slett ingen fasit».

Fasiten er fleirtalet i Stortinget som setter, og det er sikkert trist for Kjølmoen og Ap at regjeringa har er sett seg sjølv på gangen ang NTP.

Ellers kan Kjølmoen sjølvsagt forsøke å fortsette med sitt fundamentale lavmål av personangrep og forsøke å snakke ned mi tid som ordførar i Stranda for mange tiår sidan.

Forøvrig noko Kjølmoen aldri har opplevd å få oppleve av posisjon.

Som ordførar bygde eg Stranda, og skulle jaggu bygd igjen når det no viser seg å vere ein stor suksess. Forøvrig var det eit stort fleirtal i kommunestyret som faktisk bygde dette, og er stolt av det vi fekk til.

Annonse
Annonse

Må faktisk knuse egg for å lage omelett, og resultatet på Stranda vart faktisk svært bra.

Resultatet for Stortingets fleirtal ang NTP blir faktisk også svært bra, og betydeleg betre enn regjeringa sitt framlegg.

Sjølvsagt vanskeleg for Kjølmoen å akseptere at vi fjernar Jon Ivar Nygård og Ap sitt luftslott av ei jernbane til Fredrikstad til mange titals milliard kr, og erstattar dette med Vestfoldbanen.

Dette fører ikkje til auka pengebruk til jernbane, faktisk mindre.

I tillegg er Ringeriksbanen i Nye veier as sin porteføljen og blir der prioritert.
Men slike elementære grunnlag ang samferdsel har tydelegvis ikkje Kjølmoen tenkt å bry seg
med.

Det er sikkert derfor Kjølmoen ikkje eg plassert av Ap i eit så viktig område som Transportkomiteen på Stortinget faktisk er.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøDet er vel nettopp reduksjon av trafikken i Ålesundstunellane som er saken.Ekspressbusser korresponderer med fergene utan ventetid, begge retninger. Prioritert ...
@Geir Ole SætremyrDu mener det er viktig å unngå økning i trafikken. Da gjelder det vel å unngå den enorme trafikkøkningen i ...
@Terje SundsbøNår det gjeld Møreaksen har vi i våre høyringar gått i rette med SVV sine prognoser der trafikken i eit ...
@Geir Ole SætremyrØkt trafikk er vel et problem også når det skjer på Sunnmøre. Siden vi nå kommenterer en artikkel om Møreaksen, ...
@Terje SundsbøDet tendensiøs er at du linker alt opp mot Møreaksen for å implementere det i vidare tankerekke.Økt trafikk er eit ...
@Geir Ole SætremyrHva mener du når du hevder at mitt spørsmål er tendensiøst - det er jo svært likt det du selv ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse