Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Dersom ikkje Trollstigen blir fullfinansiert av staten, er dette fyrste rassikringsprosjektet som ikkje blir finansiert slik.

Det har lenge vore eit prinsipp at rassikringsprosjekt vert fullfinansiert av staten og utan bruk av bompengar.

Annonse
Annonse

Dei siste tiåra er det mange dømer på dette her i fylket, slik som rv. 70 Oppdølstrandtunellen og fv. 60 Røyr–Hellesylt.

Kvart ei krone av desse to store rassikringsprosjekta vart fullfinansiert av staten. Det siste finansierte rassikringsprosjekt på fylkesveg 60 Røyr–Hellesylt, 1,1 milliard kr vart dekt av rassikringsmidlar frå staten også inklusivt renteutgiftene.

Det har alltid vore slik at fylket forskotterar, og får dekt inn finansieringa over nokre år inkl renteutgifter.

No er akkurat fv. 63 Eidsdal–Geiranger åpna, og vil også om nokre år vere fullfinansiert av rassikringsmidlar som fylket får årlig i budsjettramma frå staten.

Annonse
Annonse

Dersom ein no begynner å gje etter og skal liksom ha eit spleiselag der fylket og staten deler på kostnadane for rassikring av Trollstigen, er dette heilt ny praksis.

Dette vil i så fall bety at ein må ta pengar frå andre driftsområder i fylket for å dekke inn dette.

Pengar må då takast frå andre samferdselsområder, veg, buss eller ferjer, eller frå kultur, næring eller skule for å hente midlar til dette.

Det finnast ingen grunn til at staten ikkje fullfinansierar rassikringa av Trollstigen, og det er enda større grunn for dette med bakgrunn i at fv. 63 Trollstigen er NASJONAL TURISTVEG.

Fylkestinget må stå klokkeklart fast på at rassikring av Trollstigen må fullfinansierast av staten, noko anna vil vere eit grovt feilgrep og ei falitt erklæring.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Geir Ole Sætremyr · 2 dager siden
    Slik vart det også, i alle høve 40 million.

    Det skulle bare mangle. Ein må ta vare på det ein har før ein gopsar til med "flaggårosjekt" for galleria. Eksempelvis plansjer frå SVV  om Nereg sitt svar på Golden Gate. 

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøFrå artikkelen i Sunnmørsposten, som tidligare er publisert i RB: ""Hva skjer dersom årets rassikring av Trollstigen viser seg å ...
@Geir Ole SætremyrNei, artikkelen hevder at å holde turistveier sommeråpne ikke skal prioriteres framfor å bygge døgnåpne hverdagsveier for egne innbyggere. Les ...
@Terje SundsbøHeile artikkelen som denne diskusjonen er med basis i så skal ein gløyme rassikring av turistveger som opna bare om ...
@Geir Ole SætremyrSiden det går på bekostning av fergeavløsning til Otrøya og Gossen, så er det vel de som fortjener en forklaring?
@Terje SundsbøNo er det slik at det er du som hevder at rassikring av Trollstigen ikkje skal gjennomførast på bekostning av ...
@Geir Ole SætremyrJeg forstår du er opptatt av misjonering – du deltar jo på konferanser i lokaler der slikt bedrives. Hvorfor foreslår ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse