Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
01 juli 2024 11:45
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Dersom ikkje Trollstigen blir fullfinansiert av staten, er dette fyrste rassikringsprosjektet som ikkje blir finansiert slik.

Det har lenge vore eit prinsipp at rassikringsprosjekt vert fullfinansiert av staten og utan bruk av bompengar.

Annonse
Annonse

Dei siste tiåra er det mange dømer på dette her i fylket, slik som rv. 70 Oppdølstrandtunellen og fv. 60 Røyr–Hellesylt.

Kvart ei krone av desse to store rassikringsprosjekta vart fullfinansiert av staten. Det siste finansierte rassikringsprosjekt på fylkesveg 60 Røyr–Hellesylt, 1,1 milliard kr vart dekt av rassikringsmidlar frå staten også inklusivt renteutgiftene.

Det har alltid vore slik at fylket forskotterar, og får dekt inn finansieringa over nokre år inkl renteutgifter.

No er akkurat fv. 63 Eidsdal–Geiranger åpna, og vil også om nokre år vere fullfinansiert av rassikringsmidlar som fylket får årlig i budsjettramma frå staten.

Annonse
Annonse

Dersom ein no begynner å gje etter og skal liksom ha eit spleiselag der fylket og staten deler på kostnadane for rassikring av Trollstigen, er dette heilt ny praksis.

Dette vil i så fall bety at ein må ta pengar frå andre driftsområder i fylket for å dekke inn dette.

Pengar må då takast frå andre samferdselsområder, veg, buss eller ferjer, eller frå kultur, næring eller skule for å hente midlar til dette.

Det finnast ingen grunn til at staten ikkje fullfinansierar rassikringa av Trollstigen, og det er enda større grunn for dette med bakgrunn i at fv. 63 Trollstigen er NASJONAL TURISTVEG.

Fylkestinget må stå klokkeklart fast på at rassikring av Trollstigen må fullfinansierast av staten, noko anna vil vere eit grovt feilgrep og ei falitt erklæring.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Geir Ole Sætremyr · 6 måneder siden
    Slik vart det også, i alle høve 40 million.

    Det skulle bare mangle. Ein må ta vare på det ein har før ein gopsar til med "flaggårosjekt" for galleria. Eksempelvis plansjer frå SVV  om Nereg sitt svar på Golden Gate. 

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 8 timer siden Fjern flaskehalsene!
@Terje SundsbøEr det krigen i Ukraina som er årsaka til at Vik til Molde og Breivika til Ørskogfjellet vart lagt I ...
Terje Sundsbø 10 timer siden Fjern flaskehalsene!
De som ikke tror på Møreaksen må i hvert fall starte å tro på at fergeleiet flyttes vekk fra Molde ...
Terje Sundsbø 10 timer siden Fjern flaskehalsene!
@Geir M PunnerudDu uttaler deg for mindretallet.Møreaksen er raskeste vei for flertallet som krysser Romsdalsfjorden på E39. Bare 40% av de som ...
Geir M Punnerud 12 timer siden Fjern flaskehalsene!
Raskeste vei? Lite trolig.  Omvei blir det for dem som IKKE skal til Molde. Og dyrere.
Terje Sundsbø 16 timer siden Fjern flaskehalsene!
Her er et sitat fra en kommentar på RBNett:Bjørn HaukebøFergefri E39 vil være en gamechanger for vår region. Det å ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse