Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Slik som Per Vidar Kjølmoen rett og slett lyg og forsøker å skrive om fakta, så lurer eg verkeleg på kva Kjølmoen driver med.

Her er fakta:I budsjettet i desember 2023 tre mnd etter at vi tok over i fylkestinget etter 12 år med Ap styre, la fleirtalet inn prosjektstab og sette full gass på Trollstigen som prosjekt.

Annonse
Annonse

Når vegen no vart stengt, og etter at Samferdselsministeren nekta å støtte Trollstigen og kun peika på at dette var eit fylkesansvar, fremma vi sak om straksløyving til Trollstigen i Stortinget fredag 21. juni.

Ap, Sp , SV og Rødt stemte ned dette framlegget i Stortinget, Per Vidar Kjølmoen tok seg ikkje bryet med å vere i Stortinget i denne saka, verken i debatt eller votering.

Mandag 25. juni, fremma FrP framlegg om forskottering av fylkestinget på 50 mill kroner, som fylkesordførar Anders Riise stoppa, med støtte frå Ap.

Per Vidar Kjølmoen var tilskuar i dette møtet, og veit svært godt alt ikring dette.

Samferdselsministeren kjem på Synfaring, med null kr i bagasjen, og då står vi der like langt.

No ligg alt ansvaret på Samferdselsministeren og fylkesordførar Anders Riise som må ta seg sammen.

Anders Riise må kalle inn til hastemøte i fylkesutvalget, og løyve desse 50 mill kr umiddelbart som forskottering.

Så må jaggu regjeringa, Ap og Per Vidar Kjølmoen begynne å virke i regjering å ta sitt åpenbare ansvar for Trollstigen.

Annonse
Annonse

Dette er fakta i saka, så kan kvar enkelt gjere opp si eiga oppfatning av sanninga.

Eg trur folk flest no er opptatt av handling, og ikkje meir svada.

FrP meiner fortsatt at vi no berre må skjære igjennom og hastebehandle eit låneopptak på 50 mill kr.

Fylkesadministrasjonen står klar til å sette igang, og her blir det pga beredskap ikkje noko anbod.

Vi i FrP har verkeleg forsøkt, men blitt stemt ned.

No går tida, og eg fryktar verkeleg at ein ikkje blir ferdig med rassikringa før hausten og vinteren setter ein stopp for arbeidet.

Dei faglege grunnlaga ligg fast, og dette må vi alle forholde oss til. Dette betyr at Trollstigen blir åpna når dei faglege vurderingane tilseier dette.

Så håper eg at Per Vidar Kjølmoen forsøker ivertfall «ein» gong å forholde seg seriøst i ei så viktig sak.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøKS2 rapporten frå mars 2023 presiserer at den er bygt på kostnaden I 2022 kroner. Og forventa oppstart med ferdigstilling ...
@Geir Ole SætremyrJeg forholder meg til tallene fra SVV og KS2-analysen. Dine «konkrete» fantasier skal jeg ikke kommentere.
Espen Heitmann 2 dager siden Frp bestemmer når Trollstigen åpner
Så den godeste Kjølmoen mener at Frp og Frp alene skulle på litt over 6 måneder ha ryddet oppi trollstigen ...
@Terje SundsbøMine tall er meir konkrete enn dine draumar som håplaus kunst.
@Geir Ole SætremyrJeg mener at din lek med «tenk på et tall» kan du bedrive alene. Størrelsen på NTP viser med all ...
@Terje SundsbøMen, kva trur du kostnaden vi vere.Husk at SVV sine tall 2022 for Tautratunellen er 6,6 mrd. for 14 km ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse