Annonse
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
18 august 2019 14:05
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sparar ein 10 milliard kr ved kryssing av Romsdalsfjorden, kan dette løyse ut, Rovdefjordbrua, Sande fastlandssamband, Storfjordsambandet, Langfjordkryssinga og Todalsfjordkryssinga. Kryssing av Romsdalsfjorden har kun pr i dag ca 2300 bilar i døgnet.

Ved å kunne bruke ca 10 milliard kr spart ved Møreaksen ved å byggje Romsdalsaksen eller fortsatt ferjer, vil ein kunne løyse ut prosjekt i heile fylket som til saman har minst 10000 bilar i døgnet i trafikk.

Les også: Det nytter å kjempe

Rovdefjordbrua manglar mindre enn ein milliard kr for å kunne bli realisert, Sande fastlandsamband det same.

Storfjordsambandet trenger ca 2-3 milliard kr i tilskott for å bli realisert, og er eit av landets største ferjestrekning, og er eit svært viktig samband her i fylket for store delar av næringslivet.

Langfjordkryssinga mellom Sølsnes og Åfarnes, er sjølve «livsnerven» for næringslivet i heile Nordmøre og Molderegionen. Ca 3-4 milliard kr til dette prosjektet, og dette kan realiserast med flytebru.

Todalsfjordprosjektet mellom Sunndal og Surnadal er det neste store prosjektet her i fylket som er prioritert som nr 1.

Les også: Bløff fra Sve

Dette prosjektet trenger mindre enn 1 milliard kr i tilskott for å kunne vere fullfinansiert.

Vi må snart verkeleg begynne å tenkje oss om korleis vi brukar samferdselsmidlane våre, til det beste for folk flest og næringslivet. Får vi bygd desse fem sambanda, vil dette løyse ut og knytte ihop heile Møre og Romsdal ferjefritt.

Dette vil verkeleg kunne bli «ein samferdselsrevolusjon» for næringslivet og meir enn 10.000 bilar i døgnet her i fylket, og då snakkar vi om eit reelt styrka bu og arbeidsmarknadsområde.

– Det er ikkje til Molde, som er fylkets viktigaste veg, men vegane UT og INN av Møre og Romsdal på våre viktigaste fylkesvegar og på E-136.

Du må være logget inn for å kommentere.


Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Årbok - Nordmøre Historielag
Annonse

Tidligere meningsinnlegg

Siste kommentarer

Kl. 08:10: Bedriftsbesøk hos eSEA Marine AS i Kristiansund. Offshorebedrift som blant annet jobber med å hente opp avfall frå ...
Geir Gerhard Greger 4 dager siden Grødahl: – Flott at Geir engasjerer seg
Hei, Arne. Tusen takk for oppklaring og svar på mitt innlegg. Jeg hadde ikke fått med meg at kirurgien skal forsette ...
Det er jo nettopp det norske politikere vil. Især AP. Som står bak helseforetaksmodellen. Bygge ned det norske helsevesenet og ...
Vidar Hölm 4 dager siden Næringskonferanse på Smøla
Håper fastlandsforbindelse var et av temaene. 
Petter E. Olsen 4 dager siden Det einaste som er destruktivt er Møreaksen!
Kan Dahl & Co begynne å se på en fastlandsforbindelse via undersjøisk tunnel i området Aukra-Hollingsholmen? Det er sjødybder godt ...
Espen Heitmann 5 dager siden Ap halverer fergetakstene, Frp sutrer
Det er bra nå Kjølmoen, denne kampen tapte du da nesten doblet fergetakstene og skapte fergeopprøret, du klarer ikke og ...
Annonse

Hva skjer

Under finner du en oversikt over arrangement i Kristiansund og omegn. Det er gratis å legge til oppføring i kalenderen.

Trykk her for å legge til arrangement

Trykk her for kalender i litt større format og tilknyttede artikler og annonserte arrangementer.

Annonse

Våre utvalgte