Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
18 august 2019 14:05
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sparar ein 10 milliard kr ved kryssing av Romsdalsfjorden, kan dette løyse ut, Rovdefjordbrua, Sande fastlandssamband, Storfjordsambandet, Langfjordkryssinga og Todalsfjordkryssinga. Kryssing av Romsdalsfjorden har kun pr i dag ca 2300 bilar i døgnet.

Ved å kunne bruke ca 10 milliard kr spart ved Møreaksen ved å byggje Romsdalsaksen eller fortsatt ferjer, vil ein kunne løyse ut prosjekt i heile fylket som til saman har minst 10000 bilar i døgnet i trafikk.

Les også: Det nytter å kjempe

Rovdefjordbrua manglar mindre enn ein milliard kr for å kunne bli realisert, Sande fastlandsamband det same.

Storfjordsambandet trenger ca 2-3 milliard kr i tilskott for å bli realisert, og er eit av landets største ferjestrekning, og er eit svært viktig samband her i fylket for store delar av næringslivet.

Langfjordkryssinga mellom Sølsnes og Åfarnes, er sjølve «livsnerven» for næringslivet i heile Nordmøre og Molderegionen. Ca 3-4 milliard kr til dette prosjektet, og dette kan realiserast med flytebru.

Todalsfjordprosjektet mellom Sunndal og Surnadal er det neste store prosjektet her i fylket som er prioritert som nr 1.

Les også: Bløff fra Sve

Dette prosjektet trenger mindre enn 1 milliard kr i tilskott for å kunne vere fullfinansiert.

Vi må snart verkeleg begynne å tenkje oss om korleis vi brukar samferdselsmidlane våre, til det beste for folk flest og næringslivet. Får vi bygd desse fem sambanda, vil dette løyse ut og knytte ihop heile Møre og Romsdal ferjefritt.

Dette vil verkeleg kunne bli «ein samferdselsrevolusjon» for næringslivet og meir enn 10.000 bilar i døgnet her i fylket, og då snakkar vi om eit reelt styrka bu og arbeidsmarknadsområde.

– Det er ikkje til Molde, som er fylkets viktigaste veg, men vegane UT og INN av Møre og Romsdal på våre viktigaste fylkesvegar og på E-136.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøKva ÅDT meiner du må inn i regnestykket? Og kva blir bompengesatsen i gjennomsnitt? Husk kva Klimautvalet skreiv i sin rapport. ...
@Geir Ole SætremyrDu legger til grunn historiske ÅDT på ferge for Kjerringsundet. På Nordøyvegen har det vist seg at ÅDT øker kraftig ...
@Terje SundsbøFor å hjelpe på, dekan godt simulere ein pris på 150 for personbil og kompensere med tilsvarand naudsynt takst for ...
@Terje SundsbøKortversjonen er at du ikkje evner å sette opp regnestykket basert på økonomiske fakta. 
@Geir Ole SætremyrKortversjonen er at du ikke kan forklare hvorfor dine fantasitall for bompengene på Kjerringsundet blir så mye større enn på ...
Bergtor Roald Opsett 1 dager siden «Nordstjernen» – en historisk hurtigrute fra 1956
Seilte som deksgutt, sommer 1969. Gode minner, og spesielle minner. Deksstilling passet ikke for meg. Sommer 1975, seilte jeg som Motormann ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse