Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
20 august 2019 10:23
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.
Tilsvar på leserinnlegg fra Helge Orten, Høyre, den 20. august 2019: Bløff fra Sve.

«Mange titals milliard kr til eit vegprosjekt store delar av fylket sine innbyggjarar ikkje ynskjer, er faktisk noko Høgre bør lytte til».

I neste NTP er det tenkt lagt inn eit område for finansiering av større viktige fylkesvegstrekningar med tydeleg «stamvegfunksjon».

Les også: Møreaksen er for kostbart!

Sparar ein milliardar på til dømes Møreaksen ved å velge fortsatt ferjer, flytebruer eller Romsdalsaksen, ja så fungerar det faktisk slik at midlane blir liggande igjen i vår region.

Vår nestleiar i transportkomitéen Morten Stordalen, har klart og tydeleg sagt at sparar vi midlar i Møre og Romsdal, kan midlane gå til andre prosjekt her i fylket.

Det er då sjølvsagt regjeringa som bestemmer dette, noko eg faktisk trudde Helge Orten også hadde sett seg inn i.

Helge Orten og Høgre er som vanleg «snill og grei» og meiner eg berre bløffar i alt eg foretar meg, sjølvsagt med bakgrunn i at eg gjer den store «forbrytelsen» i å vere ueinig med Orten ang Møreaksen.

Dette lever eg og FrP godt med, og konstaterer at politikken vi driver er noko folk flest her i fylket er einige i, så får nå berre Høgre «krype til sengs» med Ap ser det ut til.

Ei stemme til Høgre, er altså ei stemme til Ap her i fylket.

FrP kjem uansett til å fortsette kampen på vegner av innbyggjarane frå heile fylket – og kreve Romsdalsaksen og flytebruer utgreidd.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse