Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
20 august 2019 09:55
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sjølv ikkje med å krype over i senga til fienden Ap, så klarer ikkje Høgre å stoppe kravet frå folket i fylket om å utgreie Romsdalsaksen.

I Molde er det no full fyr i debatten om rasering av innfartsvegen til byen gjennom noko av landets flotteste byområder. Dette er også eit «produkt» av, og følgjekonsekvensar av Møreaksen. Møreaksen har følgjekonsekvensar som berre blir verre og verre for kvar dag som går.

Ikkje anar STVV kva prosjektet vil koste, då dei ikkje har prosjektert eller planlagt verken Ørskogfjellet til Vik, eller Julsundet og forbi Molde i ein gedigen tunell, og vegsystema på austsida av byen.

Les også: Møreaksen er for kostbart!

At Møreaksen dreg seg opp mot 30-35 milliard kr er det liten tvil om, sjølv om her er enkelte som veit det meste, lenge før prosjektet er planlagt og kostnadar er eit snev av mulig å vurdere seriøst.

Romsdalsaksen vert dag for dag eit langt betre konsept, og vil overhode ikkje skape behov for firefelts veg inn mot Molde.

I dag skapar trafikklys håplause situasjonar, der ein bil inn i krysset stoppar heile trafikken og skapar store køer på E-39. Nokre rundkøyringar her eller på og avkøyringsfiler, løyser floken lett.

FrP er sterkt imot firefelts veg inn mot Molde, men den enklaste måten stoppe dette «galematiasprosjektet» med rasering av dei flotte områda i Molde, er rett og slett å velge Romsdalsaksen.

Les også: Haudelaust å øydeleggje Molde by

All trafikk som skal forbi Molde, går då med Romsdalsaksen utanom byen, og Molde får den trafikken som skal til byen.

Romsdalsaksen og flytebruer blir nok utgreidd dersom DU som innbyggjar ynskjer dette.

DU styrer dette den 9 september, gjennom å stemme på FrP som det klare og trygge valget for full utgreiing av Romsdalsaksen og flytebruer og ekstra ferjekapasitet.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse