Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
05 februar 2020 11:07
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP. Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune
Frank Sve, fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP. Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Randi Valderhaug Frisvoll i KrF skal fikse ferjedrifta her i fylket. Med støtte frå samferdselsminister Knut Arild Hareide, fylkesordførar Torve og lederen i samferdselsutvalget her i fylket, Kristin Sørheim, skal takstauken fjernast og Autopass skrotast.

Slik ser det ut, etter «vekkelsesmøtet» som Valderhaug og co gjennomførte med Hareide i spissen denne veka.

Det er fantastisk at vi har eit politisk fleirtal her i fylket, med KrF, Venstre, SP, AP og MDG som får den nye samferdselministeren i kne, og som ifølge Randi Valderhaug Frisvoll i KrF, skal ordna opp i dei svindyre ferjetakstane her i fylket.

Forventningene er lagt på plass, opera og andre områder skal finansierast uansett, fortsatt med fylkeskommunale ferjepengar. Staten og Hareide skal altså no «redde» KrF og Valderhaug Frisvoll ut av knipa dei sjølve har satt seg inn i.

Eg reknar då med at Hareide og regjeringa legg på bordet pengane som skal til for å kutte takstane og fjerne negativiteten ikring Autopass umiddelbart.  For fylkesordføraren seier ho trur regjeringa kjem dei til unnsetning.

- Kva var summen igjen?

Er det 150-180mill eller er det som Tove-Lise Torve sist hevda ,260 mill kr som må til? Det er rimeleg merkeleg at ingen av dei som styrer fylket i dag brukar samme talla?

Ikkje rart det er forvirring i talla, det er då den same administrasjonen i fylket som reknar,  dei som til dømes «rekna feil med 1,2 milliard kr i Nordøyvegsaka. 

Eit under

Så, dette tar vi med ei klype salt.

Men eg er imponert over Valderhaug og co, no blir det billige ferjer igjen her i fylket og dette skjer nok svært raskt skal vi tru denne gjengen i fylkesleiinga.

Det er berre å leggje ned protestgruppa mot høge ferjetakstar, då KrF har talt og eit under kjem til å skje. 

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse