Annonse
Annonse
Steinar Melby
Artikkel
10 desember 2021 11:00
Konrad Indergaard, daglig leder i aPoint. Foto: Privat
Konrad Indergaard, daglig leder i aPoint. Foto: Privat

Ukens næringsprofil er Konrad Indergaard (44), nyansatt daglig leder i aPoint, et regionalt konsulent- og rådgivningsselskap som tilbyr tjenester innen digitalisering, omstilling og energiområdet.

Om Konrad Indergaard

Konrad er født i 1977 og oppvokst i Kristiansund. Han er utdannet sivilmarkedsfører fra BI/NMH.

Eiendomsmegling, salg, programvare, prosjektledelse og rådgivning, samt erfaring med både oppstart av selskap og lederrolle i eiendomsmeglerbransjen, er erfaringer fra arbeidslivet før jobben som daglig leder hos aPoint.

Etter å ha bodd på Østlandet i 15 år flyttet han tilbake til Kristiansund med familien i 2013.

Om aPoint

aPoint er et regionalt konsulent- og rådgivningsselskap som tilbyr tjenester innen digitalisering, omstilling og energiområdet. 

Selskapet bistår kunder i privat og offentlig sektor, hovedsakelig i Midt-Norge.

aPoint er en del av struktur med eierkoblinger til andre spennende selskaper.

Hvordan går virksomheten for tiden? 

– Det er mye som skjer, og vi er i ferd med å flytte til nye lokaler på mELLOm (Ello-bygget) (vegg i vegg med andre interessante selskaper)

– Vi utvikler og tar del i prosjekter som betyr noe – for oss selv, våre kunder og omgivelsene våre.

– Vi bygger nå et nytt team i aPoint, og er i en prosess for å rekruttere nye ansatte.

Kan du nevne tre fantastiske ting om det å være etablert på Nordmøre, i prioritert rekkefølge?

  1. Trygge og gode leve- og oppvekstsvilkår
  2. Kortreiste naturopplevelser og mange andre fine tilbud for store og små. 
  3. Kort vei til flyplass

Kan du nevne tre ting i forhold til din bedrift som du kunne ønsket forbedret på Nordmøre, i prioritert rekkefølge?

– Vi har ikke noen stor grunn til å klage, og opplever stort sett optimisme. Imidlertid kan jeg foreslå følgende punkter hvor det kan være muligheter for forbedring:

  1. Enda mer fokus på å være positive og løsningsorienterte
  2. Samarbeid er nøkkelen til mye
  3. Fremsnakking og se fremover

Hvordan ser markedsmulighetene ut fremover og hvordan er troen på fremtiden?

– Vi må fortsette å gjøre oss selv relevante, og har stor tro både på oss selv og våre kunder og samarbeidspartnere.

Har du et positivt budskap eller et motiverende slagord du ønsker å dele med oss andre på Nordmøre?

– Liverpool-manageren Klopp oppsummerte det så fint en gang: «Vi må endre fra å tvile til å tro»

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
Kristiansundskalenderen 2022

Siste kommentarer

Vidar Hölm 30 minutter siden Rbnett: Stopp Nav-flyttingen til Kristiansund
70% av befolkningen i Kristiansund driter i hvilket fylke de tilhører og flertallet av de som har en mening stortrives ...
@Terje G. FinnøyFor flertallet av de som krysser Romsdalsfjorden er Møreaksen raskest. Det er kun 25% av de som krysser Romsdalsfjorden som ...
Terje G. Finnøy 1 dager siden SVV fortsetter sin manipulasjon av E39 utredning
@Terje SundsbøOg her vrir og vender du igjen.Romsdalsaksen er kortest, flatest og mest fremtidsrettet som trase mellom Ålesund og Bergsøy.SVV og ...
@Terje G. FinnøyTrafikktellingene viser at kun 40% av de som krysser Romsdalsfjorden passerer Røbekk. Tilhengerne av Romsdalsaksen omgår fakta. For Romsdalsaksen vil ...
Terje G. Finnøy 2 dager siden SVV fortsetter sin manipulasjon av E39 utredning
Her oppsummerer Jørn Inge på rekke og rad vesentlig punkt der SVV svikter oppgaven sin og ikke minst befolkningen i ...
Allerede i innledningen bommer Jørn Inge Løvik, daglig leder i Romsdalsaksen. Han hevder feilaktig at ca 60% av E39 trafikken ...
Annonse

Hva skjer

Under finner du en oversikt over arrangement i Kristiansundsregionen.

Trykk her for å legge til arrangement

Trykk her for kalender i større format og valg av periode. Her vil du også kunne finne tilknyttede artikler og annonserte arrangementer.

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse

Våre utvalgte