Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
04 januar 2021 14:03
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Det skal bli greinalaust tunellsyn, i dei heile 3 mila med tunellar som er planlagd på Møreaksen.

Dette betyr at ved ulykker, branner eller el-bilar tomme for straum, raskt medfører totalstopp for E39 gjennom fylket.

Å prestere og planlegge E39 inne i fjellet i tullete tunellar i 3 mil igjennom eit av verdas vakreste fjordområder, er ikkje berre greinalaus men rett og slett idiotisk.

Kven har kome på noko så komplett hjelpeslaus, når det finnast klart bedre alternativ oppe på sjøen som er både billigare og tryggare?

Romsdalsaksen er kome for å bli, og vi i FrP kjem til å gjere det vi kan i forhandlingane med regjeringa ang ny Nasjonal transportplan, for å kunne skrinlegge Møreaksen ein gong for alle.

Og, kven skulle tru at FrP klarte til slutt å få til eit bomfritt Møre og Romsdal, ved at vi no river bommen på Tresfjordbrua.

Reknar med at det blir nye knivingar med Helge Orten og regjeringa, for å kunne hindre bompengar på Lønset-Hjelset, og skrinlegge «galematias»-prosjektet Møreaksen.

Merkeleg greier forresten dette her med Høgre og deira iver etter nye prosjekt med bompengar, jaggu bra at vi i FrP har klart å fjerne fleire bompengeprosjekt her i fylket, og er FrP sterke nok klarer vi å stoppe det Høgre og andre måtte finne på å kome med av bompengar i framtida.

Bomfritt Møre og Romsdal blir resultatet, og det har vi i FrP tenkt å sørge for blir slik også i framtida, då kan ikkje Høgre og Helge Orten få pulverisere fylket vårt med milevis med bompengetunellar som ingen egentlig vil ha.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøEg forstår godt både ditt spørsmål, di vinkling og din agenda. Du føler deg forsmådd i forhold til finansieringsmodellen for ...
@Geir Ole SætremyrDu forstår åpenbart ikke mitt spørsmål. Jeg etterspør dine synspunkter, ikke vedtak.Du står fram med din kalkyle over hva du ...
@Terje SundsbøEg viser til vedtak i Fylkestinget og Aukra kommune om bygging av fylkesvegsamand som skal vere sjølfinansierande utan økonomisk bidrag ...
@Geir Ole SætremyrMener du det er rimelig at folket på Nordøyene betaler en bompengeandel på 12%, mens folket på Gossen skal betale ...
@Terje SundsbøDå må du komme med ei truverdig utrekning som torpederer mi gjennomsnittsbetraktning.Til orientering var eg til stades på kommunedelsutvalet for ...
@Geir Ole SætremyrVi har for lengst oppfattet at du tror bompengesatsen på Kjerringsundet blir 250 kr. pr. passering. Dette er langt over ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse