Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
04 januar 2021 14:03
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Det skal bli greinalaust tunellsyn, i dei heile 3 mila med tunellar som er planlagd på Møreaksen.

Dette betyr at ved ulykker, branner eller el-bilar tomme for straum, raskt medfører totalstopp for E39 gjennom fylket.

Å prestere og planlegge E39 inne i fjellet i tullete tunellar i 3 mil igjennom eit av verdas vakreste fjordområder, er ikkje berre greinalaus men rett og slett idiotisk.

Kven har kome på noko så komplett hjelpeslaus, når det finnast klart bedre alternativ oppe på sjøen som er både billigare og tryggare?

Romsdalsaksen er kome for å bli, og vi i FrP kjem til å gjere det vi kan i forhandlingane med regjeringa ang ny Nasjonal transportplan, for å kunne skrinlegge Møreaksen ein gong for alle.

Og, kven skulle tru at FrP klarte til slutt å få til eit bomfritt Møre og Romsdal, ved at vi no river bommen på Tresfjordbrua.

Reknar med at det blir nye knivingar med Helge Orten og regjeringa, for å kunne hindre bompengar på Lønset-Hjelset, og skrinlegge «galematias»-prosjektet Møreaksen.

Merkeleg greier forresten dette her med Høgre og deira iver etter nye prosjekt med bompengar, jaggu bra at vi i FrP har klart å fjerne fleire bompengeprosjekt her i fylket, og er FrP sterke nok klarer vi å stoppe det Høgre og andre måtte finne på å kome med av bompengar i framtida.

Bomfritt Møre og Romsdal blir resultatet, og det har vi i FrP tenkt å sørge for blir slik også i framtida, då kan ikkje Høgre og Helge Orten få pulverisere fylket vårt med milevis med bompengetunellar som ingen egentlig vil ha.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 13 timer siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har fått med meg alt, også at du konstruerer di eiga kuvøse for å dyrke agendaen din.Ja, eg har ...
Terje Sundsbø 14 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu har ennå ikke fått med deg at jeg diskuterer KS2-rapporten, og utsagnene fra den? Referansegrunnlaget er like usikkert i KS2-rapporten ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDersom du har følgt med I timen har eg sitert frå dokumentet som SVV presenterte i oppstartsmøtet med skisse til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrHvis det er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene fra SVV, så gjelder jo det samme også for KS2-rapporten. ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøKS2 rapporten uttaler eksplisitt at der er svært få referanseprosjekt som kan verifisere kostnadskalkylene frå SVV som ligg til grunn ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrDu tar fullstendig feil. Møreaksen i sin nåværende form er svært meningsfull. Derfor vil Høyre gjeninnføre E39 Vik-Molde i NTP. ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse