Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
22 februar 2021 09:14
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

FrP fremmar no framlegg i Stortinget, som vil instruere Høgre og regjeringa til å kutte ferjeprisane i revidert statsbudsjett.

No får vi alle sjå om Sp og Ap klarer å legge prestisje til sides, og faktisk samle seg om FrP sitt framlegg som reelt vil kutte ferjeprisane no i år.

Høgre og regjeringa driv på same viser som både i koronatiltaka og ellers, blir gong på gong instruert av fleirtalet på Stortinget, for så å ta æra av gode og treffsikre tiltak når vedtaka skal ut til folket og næringslivet.

INGEN, ser at Høgre ikkje har levert her heller.

Kven har til dømes sett Høgre fremme eit einaste politisk framlegg det siste året her i fylket?

Høgre og regjeringa står aleine om høge ferjeprisar, då er det seriøst viktig at FrP, Ap og Sp tek ansvaret og setter ned ferjeprisane så raskt som råd, då er revidert Statsbudsjett eit godt alternativ for dette.

Såleis håpar eg FrP her i fylket, og mitt eige engasjement for kutt i ferjeprisane fører fram.

No når eit fleirtal faktisk ynskjer å føre ansvaret for ferjedrifta og finansieringa av dette tilbake til Staten frå fylka, er dette noko vi i FrP har jobba for lenge.

Fylket bør ikkje ha ansvaret for verken samferdsel eller vidaregåande skular, då dei som styrer her i fylket brukar pengane på alt anna.

Legg ned fylkeskommunane, dei maktar ikkje å ta ansvaret for det dei faktisk HAR ansvaret for.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 2 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 5 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 6 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse