Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
30 mai 2022 14:52
Del på Facebook
Illustrasjon: Romsdalsaksen
Illustrasjon: Romsdalsaksen
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

At E39 Hordfast i Vestland fylke gjekk vekk frå djupe undersjøiske tunellar og no planlegg flytebruer til halve prisen, beviser at Romsdalsaksen er det beste alternativet for kryssing av Romsdalsfjorden.

Det pågår noe tydeleg ein debatt i regjeringa om å kutte ned på kostnadane og vurdere kost nytte og trafikkgrunnlaga på store samferdselsprosjekt. Sp ved leiaren i transportkomiteen og fleire andre snakkar på inn og utpust om nedeskalering av vegbygging frå firefeltsveg til tre/to feltsveg, samt bruke meir av vegpengane til fylkesveg og vegvedlikehold. Miljø skal også leggjast større vekt på, men firefeltsveg skal fortsatt byggjast der trafikkgrunnlaget tilseier dette.

Annonse
Annonse

Kvar gong eg treff Erling Sande i Sp, utfordra eg han på kvar logikken då ligg i å tviholde på Møreaksen, 30–40 milliard kr, firefeltsveg til 2300 bilar i døgnet?

Registrerar at lufta er på veg til å gå ut av støtta sentralt i mange partier til ein Møreakse for 2300 bilar, miljøversting i vegsektoren her i landet, og kost nytte «på botn av fjorden.»

Sjølvsagt vil dei fleste parti byggje veg billigast mogeleg, mest mogeleg miljømessig, minst vedlikehold og med minst ulemper for folk flest og næringslivet. Såleis vil sjølvsagt aldri Møreaksen sjå dagens lys, men sakte og sikkert havne djupt ned i ei skuff. Dette fordi ein i dag ikkje kan bruke 30–40 milliard kr på ein veg som er stikk i strid med ny miljøretta teknologi slik som flytebruer faktisk er. Sjølvsagt vil regjeringa vurdere andre løysningar for kryssing av Romsdalsfjorden, og sjølvsagt vil også Statens vegvesen region midt til slutt bli instruert til å lytte til sine kollegaer i E39 Hordfast og region vest.

Annonse
Annonse

Undersjøiske tunellar ned på 3–400 m djup er historie, billigare, meir miljøretta og framtidsretta flytebruer er kome for å bli. Såleis vil Romsdalsaksen vere det rette alternativet for kryssing av Romsdalsfjorden dersom ferjene skal skiftast ut.

Eg oppmodar verkeleg Romsdalsaksen forkjemparane om å fortsette sitt svært gode arbeide, og når eg ser panikken som breiar seg i Møreaksenklanen, forstår alle at dei sjølve har oppdaga at dei har tapt.

Vi har god tid til å planlegge Romsdalsasken, byggje ferdig E136 og sørge for eit billig, miljømessig, trygt og godt alternativ over Romsdalsfjorden kan byggjast i framtida.

ROMSDALSAKSEN er svaret.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 2 år siden
    Frank Sve (Frp), nestleder i Stortingets Transportkomité, bør sette seg inn i realitetene. Det er ikke Statens Vegvesen, men Kystdirektoratet som bestemmer hva som er hovedfarled, og som definerer kravene til slike. Tilhengerne av Romsdalsaksen har vansker med å akseptere at Kystdirektoratet har definert farleden inn mot Åndalsnes som en hovedfarled, som skal ha høyde 75 meter og bredde 400 meter. Det er også Kystdirektoratet som har satt kravene for Julsundbrua på Møreaksen. Seilingshøyden over Tautratunnelen under Romsdalsfjorden er ikke et problem.

    Jeg kan anbefale at man leser dette: https://www.rbnett.no/meninger/i/0GAlaG/romsdalsaksen-det-oversjoeiske-alternativet

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 20 timer siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrOgså kvalitetssikringen fra KS2 rapporten viser altså at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bompriser, er større enn med ferge.Utslippene ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEg har bedt om innsyn i Effekt-rapporten som SVV sende til TØI som utfyllende utrekningar som TØI/Dovre skulke kvalitetssikre.Det som ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge. Jeg gjentar - dette er fra ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøEr klar over at SVV brukar standard programvare for beregningene.  Men, blir det meir riktig?Der er vel ei smertegrense for ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Slutt med svada Sve!
@Geir Ole SætremyrKS2-analysen viser at transportgrunnlaget på Møreaksen, selv med høye bomsatser, er større enn med ferge.
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Slutt med svada Sve!
@Terje SundsbøDette er di tolking Fram til 2022 tall er bompengesatsane det samme som det svv har brukt I grunnlagsmaterialet.  Det kan ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse