Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Frank Sve, Fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP.
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Den 21. juni i 2012 kunne vi lese i media at Senterpartiet hadde fått på plass ein avtale med Tyskland og Storbritannia om eksport av straum, og kabelen til Tyskland skulle vere ferdig i 2018.

«Jeg er godt fornøyd med muligheten til å kunne utveksle kraft mellom Norge og Tyskland», sa nestleiaren i Senterpartiet og olje og energiminister Ola Borten Moe til media, smilande over å ha fått på plass avtalen.

Forløparen til dette var Senterpartiets Åslaug Haga som var olje og energiminister i 2008.

«Min visjon er at Norge skal bli en betydelig eksportør av rein fornybar energi til Europa» – sa ho då.

Og vi veit alle at desse avtalane og dei enorme kostnadane det er å leggje desse kablane over lange avstandar tar tid, og fyrst nå får dei effekt både på nettleiga som folk flest må betale og på prisen på straum.

Dette sårt i sterk kontrast til dagens uttalelsar frå Senterpartiet der dei profilerar seg som kabelmotstandarar fordi dette fører til høge straumprisar for folk flest og ikkje minst dyr nettleige.

Det er mulig å bløffe folk flest ei stund, men igjen ser vi at Senterpartiet ikkje vil vedstå seg politikken dei stod for og som i dag er en realitet.

Men alle kan vere trygg på at vi skal minne SP om dei langsiktige virkningane av politikken dei stod for, som no rammer folk flest, sjølv om dei prøver å bløffe seg unna desse konsekvensane av sin tidligare politikk.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 7 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 22 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse