Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
14 januar 2020 13:25
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP. Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune
Frank Sve, fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP. Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

No må Kristin Sørheim og Sp verkeleg forsøke å ta seg sammen. Både Kristin Sørheim og Sandra Borch i Sp har forsøkt å teikne eit bilde av at dagens regjering «kutta» løyvingane til fylket til ferjedrifta i 2013 når vi tok over regjeringsmakta – fasiten ligger i dokumenter under. Diskusjonen ang dette er over, og no må Kristin Sørheim snart slutte med meir tøv.

Fylkesrådmannen skriver klart og tydeleg at fylket har fått omlag det dei har brukt til ferjedrifta, og faktisk, sjølv om Møre og Romsdal fylke ligger milevis over Nasjonal ferjestandard, og høgare enn alle andre fylket ein kan samanlikne seg med.

Vi har med heilt opne auger bestiller heilt nye ferjer i mange nye anbodspakkar, og må ta ansvaret for finansieringa av dette – ja, det veit Kristin Sørheim alt om, og dette var alle klar over så tidlig som i 2018.

Vi bestilte takstaukar som kompensasjon i 2018, men når saka no kom til endeleg behandling i fylkestinget i desember, såg vi klart at dette ville få alt for store konsekvensar og dette ihop med innføringa av Autopass ville knekke økonomien for dei reisande og næringslivet.

Derfor stemte vi i Frp klart og tydelig imot dette i fylkestinget sin endeleg behandling av takstaukesaka i både samferdselsutvalget og fylkestinget i desember 2019.

Ta ansvaret for din eigen politikk no Kristin Sørheim og Sp, å snakke om kva som var i 2017/18 osv er berre så pinleg av deg å fokusere på, når Sp og Sørheim faktisk vedtok både takstauken og innføringa av Autopass i vedtaket i desember 2019, MOT FRP sine stemmer.

Og slutt og vas om Opera, Kristin Sørheim.

Du veit godt at saka som var i april 2019 gjekk på om vi skulle delta i prosjektet og der det var opna opp for modellen som alltid har vore i saka, nemleg å kunne bruke investeringsmidler og 2-3 mill kr pr år til dekking av renter og avdrag på lån i prosjektet.

Dette støtta alle parti, då belastninga pr år ville bli å leve med.

I denne saka står der ikkje eit «komma» om at ein skulle bruke 150 mill kr frå ferjefondet til dette – som vart grunnlaget i saka du og resten av Sp pressa igjennom i desember 2019, som vi i Frp sjølvsagt stemte imot.

Vist er det nok bittert for Sp og måtte vere med på både byutvikling, unødvendige prosjekt, 150 mill kr til Opera frå ferjefondet, nedlegging av vidaregåande skular og rasering av ferjedrifta, men Sp må no snart ta ansvaret for eigen politikk.

Overføringer – ferje

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 8 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Terje SundsbøMed ei dobling av kostnaden fram mot ei eventuell sluttføring i 2040 er det relativ enkel matematikk. Så er spørsmålet ...
Terje Sundsbø 8 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Geir Ole SætremyrJeg registrerer at du antar at bompengene t/r Vik-Molde blir kr. 1.000,- med Møreaksen. Tiden vil vise hvor mye du ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Terje SundsbøSlik eg tolkar utrekninga er satsane basert på 2022 prisar etter P50 kalkyle. Så kan det vere at prisauke utover ...
Terje Sundsbø 12 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Geir Ole SætremyrBompengesatsene som KS2-analysen opererer med er basert på at alle kostnadsøkninger utelukkende finansieres med bompenger. Altså ikke en bompengeandel på ...
Geir Ole Sætremyr 15 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Terje SundsbøBompengesatsen som KS2 rekner det til er nesten 500 kroner i snitt t/r Vik til Molde.  Har ikkje grunn til ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Geir Ole SætremyrDu viser til kostnadsøkningene beregnet i KS2-rapporten, men bruker lavere bompengesatser enn som er angitt der? Hvor mye lavere er ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse