Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
21 februar 2020 14:46
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP. Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune
Frank Sve, fylkesleiar og gruppeleiar i Møre og Romsdal FrP. Foto: Møre og Romsdal fylkeskommune
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Svar fra Frank Sve til Erik Kursetgjerdes innlegg «

», publisert 21. februar 2020.

Erik Kursetgjerde frå Ap viser til at underteikna er ein av dei med lengst fartstid innan samferdselspolitikk her i fylket.

Det har han sikkert rett i, men nødvendig kompetanse på eit så vanskeleg område har aldri vore ein bakdel.

Eg les innlegget frå Kursetgjerde i ca 10 sekund, for å konstatere at han enda ikkje har forstått verken saka som har vore til drøfting, min interpellasjon, eller kva vi i det heile har debattert ang ferjeprisar og Autopass.

Eg skal forsøke igjen:

«Autopass SKAL vi innføre som SYSTEM, dette ligger fast også i ferjekontraktene der Autopass brikke og kort skal nyttast»

Debatten som no går og som også var i fylkestinget som sak før jul, var om - Autopass DIREKTIVET skulle innførast, eller om RIKSREGULATIVET fortsatt skulle bestå.

Erik Kursetgjerde, det har ALDRI vore tema om å ikkje nytte Autopass systemet, då det er avklart med Vegdirektoratet at dette systemet kan brukast både på det nye Autopass direktivet som fører til auke med 32 % for bil og 8-39 % for næringslivet, eller Riksregulativet som vi har brukt fram til no med årleg auke på ca 2,8%.

Har du forstått dette no Erik?

Vi blir IKKJE noko «anneledesfylke» uansett kva som skjer, same Autopassystemet skal innførast over heile landet.

Vi i FrP stemte før jul ilag med Nordmørslista og begge Sunnmørslistene for å skrote Autopassdirektivet og nytte Riksregulativet som før.

Du og Ap derimot måtte for alt i verden nytte det svindyre og greinalause Autopass direktivet, noko absolutt ingen andre av befolkninga eller næringslivet forstår grunnlaget for.

Ut over dette så har eg følgjande utfordring til deg, dersom vi snur på saka, og nyttar dei 150 mill kr som du og Ap vil nytte til Opera, til tunellsikring i staden?

Då brukar vi enda meir til det viktige tunellsikringa slik du argumenterer for, 150 mill kr frå ferjefondet frå salget av Fjord 1 som er kapita og infrastrukturfond som sjølvsagt godt kan nyttast til dette.

Då frigjev ein dei 70 mill kr i form av frie midlane som står på disposisjonsfond som godt kan nyttast til å kutte ferjeprisane!

Ut over dette har eg ikkje tenkt å kommentere ditt innlegg noko meir, men konstanterar at du arbeider «iherdig» for å markedsføre kommunesamanslåing med Sykkylven.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 3 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøDet er det eg har sagt. Fergefri veg til Otrøya er i realiteten ein konsekvens av fergefri E39 frå Ålesund ...
Terje Sundsbø 4 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrDen raskeste traséen for Møreaksen går over Otrøya – det er ingen premiss for fergefri E39. Som en konsekvens av ...
Geir Ole Sætremyr 7 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøDersom premisset er at E39 skal først og framst legge til rette for fergeavløysing til Otrøya og Gosssen er argumentrekka ...
Terje Sundsbø 8 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrNår du ikke har argumenter til artikkelen, så skriver du om noe helt annet. Les innlegget til Rasmussen en gang ...
Geir Ole Sætremyr 9 timer siden Brobygging
@Terje SundsbøVeblungnes: Trangt gjennom sentrumBrustuglia: Problem på vinterenVolda sentrum: E39 gjennom sentrum.Rv70: 3 bruer oppgraderast til å takle dagens standard på ...
Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
Strekninga Vik til Molde har vore ferdig regulert i 2 år, KS2 er gjennomført og teknisk sett er prosjektet ferdig ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse