Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Redaksjonen
Artikkel
22 februar 2024 10:37
Del på Facebook
Foran fra venstre ser vi daglig leder i Normoria, Asgeir Bahre Hansen og byråleder Kristin Bjånes i Peil. Bak er deler av teamet i Peil: desginerne Hanne Årsnes, Mathea Stokke og prosjektleder Per Magnus Finnanger Sandsmark. Foto: Peil
Foran fra venstre ser vi daglig leder i Normoria, Asgeir Bahre Hansen og byråleder Kristin Bjånes i Peil. Bak er deler av teamet i Peil: desginerne Hanne Årsnes, Mathea Stokke og prosjektleder Per Magnus Finnanger Sandsmark. Foto: Peil

Når Nordmøre og Kristiansund åpner det nye kulturhuset Normoria i 2025 har de et sterkt design- og merkevarebyrå med på laget. Byrået Peil i Ålesund skal utvikle design, nettside og skiltkonsept for møtepunktet med bibliotek, kulturskole, museum og opera.

Peil er et merkevarebyrå i Ålesund som kombinerer strategisk og kreativ kompetanse som skaper design og historier som bygger sterke merkevarer. De vant oppdraget i tøff konkurranse med andre byråer. Kvalitet i løsningsforslag og leveranse var hovedkriteriene Normoria vurderte. Byråleder Kristin Bjånes i Peil har troen på prosjektet de har fått tildelt.

– Dette er virkelig et drømmeprosjekt for oss. Å arbeide med arkitekter, interiørarkitekter, kulturarbeidere og ikke minst folk flest som skal bruke Normoria gir oss mye energi. Den skal bli til god design, sier byråleder Kristin Bjånes i Peil.

– I hjertet av Kristiansund tar nå Normoria form. Vi gleder oss til å ønske små og store velkomne til opplevelser og aktiviteter. Peil er den riktige partneren for oss for å finne et designprogram som både skaper oppmerksomhet og gjør nytten slik at folk finner kulturopplevelser og -aktiviteter i det nye møtepunktet på Nordmøre, forteller daglig leder Asgeir Bahre Hansen i Normoria.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse