Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Bernt Bøe
Artikkel
08 juli 2024 09:31
Del på Facebook
Ein håpar Buamarsjen i helga får betre ver enn «Brumarsjen» hausten 2014 (her)! Foto: Lars Polden
Ein håpar Buamarsjen i helga får betre ver enn «Brumarsjen» hausten 2014 (her)! Foto: Lars Polden

Marsj og roing frå Settemsørane er blant innslaga under Bøfjordhelga 2024. Det skjer om føremiddagen komande laurdag 13. juli.

Marsjen er både ei markering av for kva Bøbrua frå 1964 betyr og ei samling om årets store helg.
– Brua knytte bøfjordingane saman til eit nytt folkeslag, seier Randi Irene Bæverfjord. Ho tok initiativ brumarsj ved 50-årsjubileet i 2014. – Under årets Bøfjordhelg, som fokuserer på Coop’en si framtid, kallar vi den Buamarsjen, smiler ho og oppfordrar små og store til å delta.

Til lands og til vanns

Starten skjer på Settemsørane – for gåande og roande. Samtidig som fotfolket togar landvegen utover Bølandet, vil kyrkjebåten «Hjelmkonnå» ro langs landet. Roinga startar ved Øravorren, kryssar Bøsundet slik skuletrafikken gjekk i gamle dagar og held fram til butikken i Ilabukta.
Både ved grendahuset Kveldheim og rundt butikken er dagen spekka med program.

Ei ny tid

Med brua vart Bølandet uavhengig av båt for skule- og annan passasjertrafikk og transport av mjølk og andre varer. Saknet av «dampen» og rutebåten «Årsundfjord» vart til å bera når den nye tida inntok fjordbygda.

Annonse
Annonse

Premiering og håp om godver

– Med startkontingenten for marsj og roing betaler ein for trekning av flotte premiar etterpå, seier Randi Irene Bæverfjord.

No håpar ho og arrangørkomiteen berre at Bøfjordhelga blir velsigna med godt og tenleg ver!

På kyrkjebåten «Hjelmkonnå» kan ein delta i «bua-roing». Dette set preg på arrangementet. Foto: Bernt G. Bøe (arkiv)På kyrkjebåten «Hjelmkonnå» kan ein delta i «bua-roing». Dette set preg på arrangementet. Foto: Bernt G. Bøe (arkiv)

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Anne Mari Sandshamn 2 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Terje SundsbøJeg skrev dette,f or å forklare at med flere fjorder og øyer som det knyttes ferge til, dess større sjangs ...
Anne Mari Sandshamn 2 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Terje SundsbøVi har hatt våre to ferger - Kvaløy og Vengsøy - siden 2011. Og Finnøy har vært landfast via moloen, ...
Anne Mari Sandshamn 2 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Geir Ole SætremyrMen siden det er Torghatten som drifter det sambandet, trodde jeg de hadde satt inn bedre ferger der og , ...
Terje Sundsbø 3 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Geir Ole SætremyrJeg er ganske sikker på at det også er klausul om regularitet i fergekontrakten.På Sunnmøre (Ålesund kommune) får de tydeligvis ...
Geir Ole Sætremyr 16 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Anne Mari SandshamnDette er ein konsekvens av at oppdragsgiver,  Møre og Romsdal fylke, vektar pris framfor regularitet. Og Norled vart kvitt gamalt ...
Anne Mari Sandshamn 20 timer siden Østlandet får for mye av samferdselsmidlene
@Terje SundsbøSeriøst? .Har de så gamle ferger der?  Vi har ferge som er nesten nye vi, rart det finnes så gamle ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse