Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Redaksjonen
Artikkel
26 september 2019 00:01
Del på Facebook
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund og på ytre Nordmøre i dag:

Kullkrana:   
Ro-Ro Rampen: Sea Cargo Express
Devoldholmen:  
Nordmørskaien:  
Vågekaia:  
Storkaia: Svanøy, Viking Queen
Mørekaia: Angvik, Hjelm Waage, Braken
Piren/Flytepontonger: Hagbart Waage, Framnæs
Elmarin: Ideal
Likvoren: Erik Bye
Nordlandskaia:  
Vestbase: Sjoborg, Siem Pride, Sea Cargo Express, Siem Symphony, Olympic Energy
Sterkoder: Solskjel
Heinsa/Stranda Prolog:  
Aibel: Glutra
Lerøy Hydrotech: Lovart Lumpus
Nordmøre Fiskeindustri Averøy:  
GC Rieber Oil – Alnæs:  
Carl Stahl/Backer:  
Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Trønderhav, Polarhav, Frøystrand
Marthinussen (Steinar Haltbakk): Grip Tank, Grip Solar
Hjelkremkaia:  
Atlantic Bunkers:  
Husøya/Veidekke:  
Vigor/Meyer:  
Skretting Averøy: Eidsvaag Polaris, Eidsvaag Pioner
Vestbase kai Averøy:  
Kristiansund Base (Averøy): Alk
Gunnar Holt – Averøy:  
Høgset-Terminalen:  
Tingvoll – Arnvika Einseth:  
Tjeldbergodden: Bomar Quest, Fjellstraum
Vikan Smøla: Fiskebank 1
Nerdvika Smøla:  
Aure Almenningskai:  
Dyrnesvågen: Aure
Averøy Industripark (Biowood): Regalia


For live kart se Havn og vær.

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

@Terje SundsbøDu har framleis ikkje lest KS2 for Kjerringsundet.  Dei var usikre på om Aukra var kredittverdige fram til 2070, eller ...
@Geir Ole SætremyrFinansieringen av Kjerringsundet er ikke uavhengig av Møreaksen. Uten fastlandsforbindelse for Otrøya eller Gossen, så vil trafikken og bompengene bli ...
@Terje SundsbøØkonomisk uavhengig når der gjeld finansiering. Og, for å vere nøyaktig skal byggekostnaden dekkast av opplåning mot tilbakebetaling gjennom innkreving av ...
@Geir Ole SætremyrDu sier at Kjerringsundet har felles byggeledelse med Møreaksen, og kan ikke bygges uten tunnelmassen fra Møreaksen. Hvordan kan du ...
@Terje SundsbøJa, der er eigen KS2 for Kjerringsundsambandet. Datert 2022 basert på 2021 prisar. Totalkostnad 4,9 mrd. Eigen økonomi, men med ...
@Geir Ole SætremyrMener du det er en egen KS2 for Kjerringsundet, og at dette prosjektet bygges uten resten av fjordkryssingen på Møreaksen?
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse