Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Redaksjonen
Artikkel
30 november 2019 00:01
Del på Facebook
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Framnæs, Rapp og Hagbart Waage til kai ved Piren i Kristiansund. Foto: Steinar Melby / KSU.NO
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Disse skipene er forventet til kai i Kristiansund og på ytre Nordmøre:

Kullkrana:   
Ro-Ro Rampen: Ro Fjell
Devoldholmen: Fugro Meridian
Nordmørskaien: Lifjord
Vågekaia: Oljevern 01, Ideal, Eidsvaag Polaris
Storkaia: Viking Queen, Skandi Iceman, Horizon Arctic, Grip Arctic
Mørekaia: Angvik
Piren/Flytepontonger: Framnæs, Rapp
Elmarin:  
Likvoren: Erik Bye
Nordlandskaia:  
Vestbase: Siem Pride, North Pomor, Normand Naley, Hannah Kristina, Island Wellserver, Normand Skude, Bergen Star
Sterkoder: Arctica
Heinsa/Stranda Prolog:  
Aibel: Glutra, Sunnfjord
Lerøy Hydrotech:  
Nordmøre Fiskeindustri Averøy:  
GC Rieber Oil – Alnæs: Bona Safir
Carl Stahl/Backer:  
Kristiansund Mekaniske: Polarfangst, Bulk Trader, Harhaug 1, Torvang, Fiskebank
Marthinussen (Steinar Haltbakk): Steinar Haltbakk
Hjelkremkaia: Bjugna, Braken
Atlantic Bunkers:  
Husøya/Veidekke:  
Vigor/Meyer:  
Skretting Averøy: Eidsvaag Vega, Wilson Bergen, Biostar
Vestbase kai Averøy: Safe Zephyrus
Kristiansund Base (Averøy):  
Gunnar Holt – Averøy:  
Høgset-Terminalen:  
Tingvoll – Arnvika Einseth:  
Tjeldbergodden: Bomar Quest
Vikan Smøla: Fiskebank 1
Nerdvika Smøla:  
Aure Almenningskai:  
Dyrnesvågen:  
Averøy Industripark (Biowood): Regalia, Safe Boreas

For live kart se Havn og vær.

Kilde: Kristiansund og Nordmøre Havn

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 21 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 22 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse