Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Samferdselsministeren viser til at han har lytta til eit fleirtal i Møre og Romsdal, og såleis prioritert Møreaksen.

Når vart det fleirtal i Møre og Romsdal for Møreaksen?

Sitat: Flertallet i Møre og Romsdal har vært tydelig i rådene til meg. Jeg har lyttet til rådene.

– Kva fleirtal?

Når ein Statsråd i den Norske regjeringa bløffer slik med fakta, er det slett ikkje rart at Høgre og Helge Orten får lagt Møreaksen inn i NTP.

Det er direkte pinleg at Statsråden ikkje bryr seg om innbyggjarane her i fylket, som med eit stort fleirtal i absolutt alle målingar som har blir tatt opp, klart og tydelig er imot Møreaksen.

Fleirtalet i befolkninga her i fylket ynskjer Romsdalsaksen eller fortsatt ferjer for kryssing av Romsdalsfjorden.

Det er berre ein måte å takke dette på for innbyggjarane her i fylket når både statsminister og samferdselsminister ikkje lyttar til folket, det er klart å tydelig seie ifrå ved valget i september ved å stemme FrP.

Heldigvis har ikkje verken Erna eller Hareide fleirtal på Stortinget, og med eit styrka FrP etter valget til hausten vil dette bety reversering og avskilting av Møreaksen.

FrP og underteikna står klart og tydeleg på innbyggjarane si side, og ynskjer full utgreiing og prosjektering av Romsdalsaksen og vurdering også av eventuelt fortsatt ferjer.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 30 minutter siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 15 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse