Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Foto: Erik Johansen / NTB
Foto: Erik Johansen / NTB
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

«Har nokon sett Vedum og Sp, dei som snakka om at heile landet skulle takast i bruk, nær folk?»

Trygve Slagsvold Vedum har vore høg og mørk dei siste åra då han og Sp var i opposisjon, det same i valgkampen hausten 2021. I følge Vedum skulle avgifter ned og ikke opp. I følge Vedum syntes han blant annet at skatte- og avgftskuttane FrP innførte ikkje var nok. I følge Vedum var det nå vanlige folk som skulle få ein rimeligare hvardag i heile landet.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Nå set Vedum sjølv i finansministerstolen der han kvar einaste dag ser at staten blir styrtrik som følge av skyhøge straumprisar, skyhøg oljepris, skyhøge bensin- og dieselprisar. Med andre ord blir den norske stat styrtrik som følge av disse høge prisane, samtidig som folk og næringsliv sliter for å få endane til å møtast. Det same gjer landets bønder som skulle få det mykje lettare berre Sp kom i regjering. Vedum har derfor en sjeldan god muligheit til å kutte avgifter slik at strømprisar og drivstoffprisar kan bli vesentleg billigare, nettopp fordi statens inntekter nå nærmast fossar inn i finansdepartementet som følge av disse høge prisane.

I følge Sps parlamentariske leiar var det uaktuelt å sete i ei regjering med drivstoffprisar på over 20 kroner per liter.

Vi har fått straumprisar på heilt oppe i 7–8 kroner KWh på sør- og austlandet. Bensin- og dieselprisar på heile 26–27 kr per liter. I tillegg aukar matvareprisane.

FrP har fremma fleire forslag for å redusere straumrekninga for folk og næringsliv, Sp har stemt mot alle forslaga.FrP foreslo også i desember å redusere veibruksavgift på bensin og diesel, Sp stemte imot dette også. Den einaste vinnaren i desse vanskelige økonomiske tider, er finansminister Vedum som kan sjå oljefondet vekse til astronomiske høgder.

No er det på tide å handle før det er for sent. Folk og næringsliv trenger avgiftslettelsar no. Transportbransjen er kanskje den bransjen som no slit mest då fleire av desse transportselskapa har fastpris og ikkje kan sende dei auka kostnadane videre til andre. Dersom det ikkje no blir gjeve avgiftslettelsar, kan ein saktens lure på kven dei vanlige folka er som Vedum snakka om i valgkampen.

Annonse
Annonse

FrP er klare for å redusere avgifter slik at kvardagen blir lettare, skulle ynskje Vedum nå hadde det same engasjementet som før han sette seg ned i stolen i finansdepartementet. Der styrer Sp nå ein av verdas største pengebingar, mykje som følge av forskjellige kriser som gjer staten styrtrik, medan befolkninga og næringslivet blir fattigare for kvar dag som går.

Kvar er du Vedum?

Av:

Frank Sve
Stortingsrepresentant FrP, 1. nestleder i Transportkomiteen

Morten Stordalen
Stortingsrepresentant FrP, medlem Transportkomiteen

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 8 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje Sundsbø""Mener du at motstanden mot Møreaksen skyldes at Stortinget ikke følger opp prosjektene i NTP? Om man kjemper mot bevilgninger ...
Terje Sundsbø 8 timer siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrMotstanden mot Møreaksen spriker i alle retninger. Frp og SV har totalt ulike grunner, og har ingen felles plattform for ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøHusk at inngangen var fergefri E39, oppfatta som ein skulle slippe ferge over Romsdalsjorden, og andre fergestrekningar frå Kristiansand til ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrIngen har betvilt at uten Møreaksen så er fergeavløsning til Otrøya og Gossen et fylkeskommunalt ansvar. Men det ingen av ...
Geir Ole Sætremyr 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Terje SundsbøKorrekt.Uten Møreaksen vil eventuell frgeavkøysing bli eit fylkeskommunalt ansvar.Og, ein fylkeskommune uten økonomisk ryggrad til å gjennomføre dette etter den ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Fylkesøkonomien og fergeavløsningsprosjekter
@Geir Ole SætremyrNei, hovedargumentet for Møreaksen er ikke fergefritt til Otrøya og Gossen. I dette innlegget fra Rasmussen viser han til at ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse