Annonse
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
21 mars 2022 11:00
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Svar til Rasmus Rasmussens innlegg publisert 14. mars 2022.

Såleis må ny E39 frå Blindheim- Breivika med sine 25.000 bilar i døgnet, og Moa til Digerneset med sine 12.000 bilar i døgnet, byggjast svært så lenge før Møreaksen.

Kven har kome på noko så inn i hampen greinalaust som at 2300 bilar over Romsdalsfjorden, som i dag tek 30 minutt skulle vere grunnlag for firefeltsveg til mange titals milliard kr? – ikkje på grunn av «kø» ivertfall.

Ferjeturen over Romsdalsfjorden vil ta mindre tid enn den gedigne omvegen frå Ørskogfjellet via Vik, under fjorden 3–400 m, over Julsundet og veg inn og forbi Molde med Møreaksen.

Kven har forsøkt å lure folk til at trafikken gjennom Møreaksen skal gå raskare enn dagens ferjer?

Vogntog vil ligge i 40–50 ned bakkane frå Ørskogfjellet og med fare for varmgang i bremser. Vidare bryte seg opp bakkane igjen opp tunellane. Mange rundkøyringar er også lagt inn, der vogntoga må ned i omlag 0 km/t og opp i fart igjen.

Vegane i fylket som faktisk HAR rushtrafikk blir ikkje prioritert, der står trafikken i E39 Blindheim–Breivika i stampe kvar dag. Næringslivet står også og ikkje kjem seg inn på vegen, i fylkets mest ulykkesutsatte kryss, Veibustkrysset.

Frå Moa til Digerneset er det 11–12000 bilar i døgnet, men må klare seg med gamle tofeltsvegar. Vidare til Sjøholt og Ørskogfjellet det same med ca. 7000 bilar i døgnet,

Godeste Rasmus Rasmussen framsnakkar Møreaksen på inn og utpust, heil stikk i strid med folkeviljen til meir enn 75 prosent her i fylket.

Artikkelen fortsetter under annonsen

Folk flest ynskjer Møreaksen dit pepperen gror, og vil ha vegbygging der det faktisk er trafikkgrunnlag for dette.

Eg og FrP kjem både i Møre og Romsdal og i Transportkomiteen til å arbeide for dei viktige vegane, samt der det både er trafikkproblem og store behov.

I Møre og Romsdal er E136 frå Ålesund og opp Romsdalen viktigast. I tillegg til E39 Blindheim–Breivika. Viktig er også vegnettet inn mot Kristiansund på rv. 70, og ut av Molde/Kristiansund mot Åndalsnes via fv. 64 Langfjordkryssinga.

Sør i fylket har vi Rovdefjordkryssinga, Sande Fastlandsamband, Voldatunellen og Strynefjellet.

For ikkje å snakke om utbetring av E39 frå Ørsta til Festøya, berre å sjå «krøtterstien» ved Rindane der knapt nok bilar kan møtast.

Så får vi løyse køproblema der køproblema er, og då kjem Møreaksen bakerst i køa.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse

Tidligere meningsinnlegg

Siste kommentarer

Nils Hagseth 13 timer siden Eksportvegen fremfor Møreaksen
Kvifor er det så viktig å sette desse prosjekta opp mot kvarandre? "Nye veier " styrer det eine og vegvesenet ...
I følge Frank Sve (Frp), så er det rikelig med penger til å bygge veier: «Frp mener regjeringen har mer ...
Geir Gerhard Greger 5 dager siden Klimabispen møter olje og gassbyen
Kanskje hun kommer til byen for å gi byen den siste olje..
Kristian Haukås 5 dager siden Historien om Møreaksen
Har du ikke bedre ting å ta deg til på Stortinget enn å komme med sånnt greinalaust vås?
Roger Fjellstad Olsen 7 dager siden Pontius Pilatus-prisen til MDG
Det er jo komisk å kalle andre for Pontius Pilatus når en heter Hogne Hongset og skriver for Steigan og hjelper ...
Annonse

Hva skjer

Under finner du en oversikt over arrangement i Kristiansundsregionen.

Trykk her for å legge til arrangement

Trykk her for kalender i større format og valg av periode. Her vil du også kunne finne tilknyttede artikler og annonserte arrangementer.

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse

Våre utvalgte