Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
21 mars 2022 11:00
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Svar til Rasmus Rasmussens innlegg publisert 14. mars 2022.

Såleis må ny E39 frå Blindheim- Breivika med sine 25.000 bilar i døgnet, og Moa til Digerneset med sine 12.000 bilar i døgnet, byggjast svært så lenge før Møreaksen.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Kven har kome på noko så inn i hampen greinalaust som at 2300 bilar over Romsdalsfjorden, som i dag tek 30 minutt skulle vere grunnlag for firefeltsveg til mange titals milliard kr? – ikkje på grunn av «kø» ivertfall.

Ferjeturen over Romsdalsfjorden vil ta mindre tid enn den gedigne omvegen frå Ørskogfjellet via Vik, under fjorden 3–400 m, over Julsundet og veg inn og forbi Molde med Møreaksen.

Kven har forsøkt å lure folk til at trafikken gjennom Møreaksen skal gå raskare enn dagens ferjer?

Vogntog vil ligge i 40–50 ned bakkane frå Ørskogfjellet og med fare for varmgang i bremser. Vidare bryte seg opp bakkane igjen opp tunellane. Mange rundkøyringar er også lagt inn, der vogntoga må ned i omlag 0 km/t og opp i fart igjen.

Vegane i fylket som faktisk HAR rushtrafikk blir ikkje prioritert, der står trafikken i E39 Blindheim–Breivika i stampe kvar dag. Næringslivet står også og ikkje kjem seg inn på vegen, i fylkets mest ulykkesutsatte kryss, Veibustkrysset.

Frå Moa til Digerneset er det 11–12000 bilar i døgnet, men må klare seg med gamle tofeltsvegar. Vidare til Sjøholt og Ørskogfjellet det same med ca. 7000 bilar i døgnet,

Annonse
Annonse

Godeste Rasmus Rasmussen framsnakkar Møreaksen på inn og utpust, heil stikk i strid med folkeviljen til meir enn 75 prosent her i fylket.

Folk flest ynskjer Møreaksen dit pepperen gror, og vil ha vegbygging der det faktisk er trafikkgrunnlag for dette.

Eg og FrP kjem både i Møre og Romsdal og i Transportkomiteen til å arbeide for dei viktige vegane, samt der det både er trafikkproblem og store behov.

I Møre og Romsdal er E136 frå Ålesund og opp Romsdalen viktigast. I tillegg til E39 Blindheim–Breivika. Viktig er også vegnettet inn mot Kristiansund på rv. 70, og ut av Molde/Kristiansund mot Åndalsnes via fv. 64 Langfjordkryssinga.

Sør i fylket har vi Rovdefjordkryssinga, Sande Fastlandsamband, Voldatunellen og Strynefjellet.

For ikkje å snakke om utbetring av E39 frå Ørsta til Festøya, berre å sjå «krøtterstien» ved Rindane der knapt nok bilar kan møtast.

Så får vi løyse køproblema der køproblema er, og då kjem Møreaksen bakerst i køa.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse