Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
15 april 2023 19:06
Del på Facebook
Illustrasjon: Romsdalsaksen
Illustrasjon: Romsdalsaksen
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Når endeleg Møreaksen har spelt seg sjølv utover sidelinja og er skubba 8–12 år ut i tid, forstår alle at dette prosjektet er ganglaust.

No er tidspunktet for å starte vidare arbeid med framtidig planlegging av Romsdalsaksen.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Møreaksen blir no sjølvsagt skrinlagt, dette vart egentlig klart då Statens vegvesen konkluderte med å splitte opp prosjektet i to byggesteg.

Når Statens vegvesen no fabler om del 1 med kun fjordkryssinga og veg frå Julsundet og forbi Molde, med bompengekostnad på 490 kr tur-retur vart dette siste krampetrekning for Møreaksen.

Med ca. 26 milliard kr for del 1 på Molde-sida med Norgesrekord i minus kost nytte, har nok Statens vegvesen omsider innsett galskapen.

Dersom det har eksistert ein Sunnmøring som støtta Møreaksen, forsvann den støtta raskt og brutalt i det øyeblikket Statens vegvesen foreslo E39–E136 Ålesund–Vestnes teken heilt ut av NTP.

No må Møre og Romsdal ha full fokus på å få planlagg, prosjektert og finansiert realistiske prosjekt i åra framover.

E136 heile strekninga Ålesund til Bjorli bør førast over til Nye veier AS, Statens vegvesen har misbruk sin tillit til å gjennomføre noko som helst av vegprosjekt her i fylket.

E39 Veibust–Blindheim–Moa er ein av landets «dødsvegar» og har mellom 20–30.000 bilar i døgnet, dette prosjektet MÅ prioriterast raskt.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Likeså rv. 15 Strynefjellet, E39 Batnfjorden, rv. 70, Voldatunellen, Langfjordkryssinga osv.

I tida desse prosjekta vert planlagt og prosjektert vil vi ha svært god tida til å planlegge best mulig prosjektplan for Romsdalsaksen som ein gong i framtida kan realiserast.

Dersom det nokon gong vert mulig å finansiere ei fjordkryssing over Romsdalsfjorden etter at dei viktige prosjekta slik som E136 osv er ferdige, er Romsdalsaksen einaste realistiske alternativet.

Eg trur at Langfjordkryssinga over Åfarnes–Sølsnes på fv. 64 pressar seg fram. Dette er den egentlige eksportvegen til Molde-området og Nordmøre inn og ut av fylket.

Dette prosjektet er eit rimeleg kurant prosjekt med flytebru og kan også i framtida koblas ihop med Romsdalsaksen.

Uansett, Langfjordkryssinga får no ein ny renessanse når Møreaksen er historie, dette sambandet ilag med E136 Ålesund–Bjorli, er fylket sine viktigaste exportvegar.

Derfor må tilhengarar og initiativtakarane for Romsdalsaksen berre arbeide på vidare.

Sunn fornuft sigrar alltid!

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 14 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 16 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 18 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse