Annonse
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
Ytring
Frank Sve, 1. nestleder i Transport- og kommunikasjonskomiteen Stortingsrepresentant (FrP)
26 august 2024 10:14
Del på Facebook
Rv. 70 Nordsundbrua i Kristiansund. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Rv. 70 Nordsundbrua i Kristiansund. Foto: Kurt Helge Røsand / KSU.NO
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.

Etter tre år med total tørke ang vegbygging frå Vedum og Støre, er det no på tide for ei skikkeleg satsing på exportvegane, fylkesvegane, og på omfattande vegbygging.

Regjeringspartia har sveltefora Møre og Romsdal innan samferdsel, og deira Nasjonal transportplan (NTP) må vere tidenes svakaste for vårt fylke.

Annonse
Annonse

Ikkje eit einaste større prosjekt er inne i planen. Våre svært viktige exportvegar slik som E136 frå Moa til Bjorli, E39 Solevågseidet–Blindheim til Moa, fullverdig utbygging av rv. 70, eller Strynefjellet klarte ikkje regjeringa å få inn på sikker plass i NTP.

Eit anna fleirtal med FrP, Høgre, KrF, Venstre, SV og Rødt sørga for eit kraftig løft for behandlinga av NTP i Stortinget.

I konkrete vedtak vart regjeringa instruert til betydeleg auka satsing på fylkesvegane, prioritering av ein rekke viktige prosjekt landet rundt, der til dømes RV 15 Strynefjellet med arm til Geiranger vart flytta ut av øydemarka.

Rv. 15 Strynefjellet med arm til Geiranger ligg no i fyrste perioden av NTP, og skal setjast igang straks. Sp og Ap flytta dette ut til siste 6-årsperioden som i realiteten betyr utsatt på ubestemt tid.

Likevel er der lyspunkt, når Samferdselsministeren har fjerna Møreaksen heilt ut av NTP sine 12 år.

Annonse
Annonse

Derimot tyder mykje på at Statens vegvesen på Molde ikkje kan å verken lese eller få med seg kva som skjer på Stortinget ang NTP, når dei fortsetter med planlegging av tidenes verste sløseriprosjekt.

Statens vegvesen blir sjølvsagt instruert og stoppa.

No må dette organet snart begynne å arbeide med reelle vegprosjekt slik som rv. 15 Strynefjellet, rv. 70, Voldatunellen, og planlegging av Exportvegen E136 og E39 Blindheimstunellen osv.

Og skal Statens vegvesen tenke nytt, er fv. 64 og Langfjordkryssinga eit godt og viktig prosjekt som må løftast fram og omgjerast til riksveg.

Med ei ny borgarleg regjering med eit sterkt FrP til neste haust, er det åpenbart «tid for veg» og tid for ei regjering som faktisk satsar på samferdsel.

Møreaksen er parkert, og no må sløseriet endeleg ta slutt på dette greinalause sløseriprosjektet, slik at verkelege og viktige vegar her i fylket kan planleggast og byggast så raskt som råd.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 19 timer siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Hvor lenge kan motstanderne av Møreaksen skjule kostnadene med fortsatt ferge? "Når fergene avløses av Møreaksen frigis enorme mengder strøm, ...
Terje Sundsbø 19 timer siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Arne AlmaasFakta er bedre enn fabler, spesielt i diskusjoner om samferdsel. Dine metaforer om elefanter kommer vi ingen vei med. Spesielt ...
Arne Almaas 23 timer siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Terje SundsbøDet eneste jeg ønsker å kommentere er at det ikke er vits i å kommentere dialogene du og RR har ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
@Arne AlmaasKommentarfeltet benyttes til å diskutere momenter til artikkelen, ikke til å presentere nyheter. Hva er det i artikkelen du ønsker å ...
Terje Sundsbø 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Høyre prioriterer Fergefri E39 Møreaksen: https://www.smp.no/meninger/leserinnlegg/i/8qxqed/hoeyres-prioriteringer-i-nasjonal-transportplanEr det noen privatpraktiserende fogderipolitikere i Høyre Møre og Romsdal som våger å tale Erna ...
Arne Almaas 1 dager siden Kostnadsreduksjoner på og med Møreaksen
Monologer er vel ikke nyheter TS ? Da kan du vel heller skrive dagbok for deg selv. 
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse