Annonse
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
18 juni 2020 15:00
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ope brev til media her i fylket.

Søndag 14/6 sendte Romsdalsaksen AS, ein svært viktig og oppsiktsvekkjande rapport ang. Møreaksen kontra Romsdalsaksen, og media her i fylket har neglisjert totalt å leggje dette ut på nettet, eller omtale rapporten.

Rapporten er gjennomført av tungt kompetente fagmiljø, med lang erfaring for KS 2 behandlingar av store vegprosjekt her i landet.

Hovedkonklusjonen i rapporten tyder på det mange har hevda, at kostnadsanslagene for Møreaksen er fullstendig urealistiske og dette er dokumentert med faktainformasjon med bakgrunn i andre samanliknande prosjekt her i landet.

Kvifor har Statens vegvesen underestimert kostnadane for Møreaksen så til dei grader, er dette for å villede statlige myndigheiter?

Kvifor har Statens vegvesen overestimert og problematisert så til dei grader kostnadane for Romsdalsaksen, er dette for å motarbeide dette prosjektet mest mulig?

Eg forventar at media her i fylket leggjer fram for innbyggjarane omtalte rapport frå Romsdalsaksen AS, og sluttar med denne «sensuren» til fordel for Møreaksen miljøet.

Kvifor vart dette ikkje lagt ut av media, samme dagen som fylkestinget skulle behandle NTP høyringane? Er media her i fylket berre eit «mikrofonstativ» for «Møreaksenpartia» Ap, Sp og Høgre?

La meg til slutt seie dette, få saker har engasjert befolkninga her i fylket meir enn Romsdalsaksen prosjektet og saka ang kryssing av Romsdalsfjorden, derfor bør alle medier her i fylket faktisk bry seg om kva som skjer i denne saka, også då faktisk det prosjektet som verkeleg har støtte i befolkninga, nemleg Romsdalsaksen.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøHan nevner Tautratunellen og minner på at det kan ta tid. Derfor bør Reknes reserveres. Det ha Molde skusla bort. 
Terje Sundsbø 3 timer siden Demokratiets veivalg
Terje Sundsbø 3 timer siden Demokratiets veivalg
@Geir Ole SætremyrJeg leste oppslaget fra 2009, før Fergefri E39 ble lansert. Reknes er for lengst ute av bildet. Den som ikke ...
Geir Ole Sætremyr 4 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøFrå folk på utgåande kontrakt.Bru over Julsundet hastar ikkje, men veg mellom Julbøen og Fuglset hastar.  Kaffeslabberas i formannskapssalen.https://midsundingen.no/nyhende/vi-gir-oss-ikkje-for-moreaksen-er-bygd/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR05-c6vIQLvzJlQXnbLG648T_Ym15RpaisIh90MTlkunDSZBjsEXM3HTKY_aem_XCC4VdLAnflK00jIx7a3lg
Geir Ole Sætremyr 5 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøI oppslaget frå 2009 står det å lese:""Seksjonssjef for trafikksikkerhet og vegforvaltning i Statens vegvesen i Nordmøre og Romsdal, Kjetill ...
Geir Ole Sætremyr 6 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøJa, og SVV ville reservere Reknes til formålet.Leste du oppslaget i nrk?
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse