Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Frank Sve, fylkesleder og gruppeleder i Møre og Romsdal FrP. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB scanpix
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Ope brev til media her i fylket.

Søndag 14/6 sendte Romsdalsaksen AS, ein svært viktig og oppsiktsvekkjande rapport ang. Møreaksen kontra Romsdalsaksen, og media her i fylket har neglisjert totalt å leggje dette ut på nettet, eller omtale rapporten.

Rapporten er gjennomført av tungt kompetente fagmiljø, med lang erfaring for KS 2 behandlingar av store vegprosjekt her i landet.

Hovedkonklusjonen i rapporten tyder på det mange har hevda, at kostnadsanslagene for Møreaksen er fullstendig urealistiske og dette er dokumentert med faktainformasjon med bakgrunn i andre samanliknande prosjekt her i landet.

Kvifor har Statens vegvesen underestimert kostnadane for Møreaksen så til dei grader, er dette for å villede statlige myndigheiter?

Kvifor har Statens vegvesen overestimert og problematisert så til dei grader kostnadane for Romsdalsaksen, er dette for å motarbeide dette prosjektet mest mulig?

Eg forventar at media her i fylket leggjer fram for innbyggjarane omtalte rapport frå Romsdalsaksen AS, og sluttar med denne «sensuren» til fordel for Møreaksen miljøet.

Kvifor vart dette ikkje lagt ut av media, samme dagen som fylkestinget skulle behandle NTP høyringane? Er media her i fylket berre eit «mikrofonstativ» for «Møreaksenpartia» Ap, Sp og Høgre?

La meg til slutt seie dette, få saker har engasjert befolkninga her i fylket meir enn Romsdalsaksen prosjektet og saka ang kryssing av Romsdalsfjorden, derfor bør alle medier her i fylket faktisk bry seg om kva som skjer i denne saka, også då faktisk det prosjektet som verkeleg har støtte i befolkninga, nemleg Romsdalsaksen.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 8 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 10 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu har I ein tidlegare kommentar uttalt at eg ikkje er forankra I Naturvernforbundet.  Då har eg utfordra deg til ...
Anne Mari Sandshamn 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøSå klart Skålavegen er et fergeavløsning! Den erstattet en fergerute, ikke sant?  
Terje Sundsbø 12 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrSpørsmålet var: Jernbane er en av ulike transportløsninger, på samme måte som vei. Da er det vel rimelig at de ...
Terje Sundsbø 17 timer siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnDet er du som sprer løgner. På samme måte som Vigrasambandet på Sunnmøre, ble Skålavegen/Fannefjordtunnelen i Romsdal privatfinansiert. Etter den ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse