Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

At Statens vegvesen og utbyggingsdirektør Davik nokre dagar før samferdselskomiteen legg fram si innstilling til Stortinget, inviterar til lobbymøte for Møreaksen, er rett og slett utidig politisk innblanding.

Dette er slik eg ser det, brot på grunnlaget for saksbehandling frå embetsverk og vidare til politisk behandling av saker her i landet.

Statens vegvesen ved Davik og co har for lengst avgitt saka ang NTP til Stortinget, og er såleis ute av saksbehandling.

No er det politikarane som bestemmer, og dersom Utbyggingsdirektør i Statens vegvesen Davik ynskjer å delta i debatten på politikarane og folket sin banehalvdel, så får Davik finne seg eit politisk parti.

Denne saka bør havne i kontroll og konstitusjonskomiteen på Stortinget og granskast der, for slik som dette kan vi ikkje ha det.

Eit stort fleirtal av innbyggjarane her i fylket ynskjer ikkje Møreaksen, snart 400 m under fjorden og med stigning på 1080 m, rett gjennom og forbi Molde.

Folket ynskjer fortsatt ferjer eller Romsdalsaksen, og ventar gjerne dei åra som skal til berre Møreaksen vert skrota.

Kvifor har ikkje Utbyggingsdirektør Davik klart å prestert å byggje 1 m veg i Møre og Romsdal i gjeldande NTP som vart vedteken i 2017 og fram til i dag.

4,4 milliard skulle brukast her i fylket, medan Statens vegvesen har brukt sine planleggingsresursar på Møreaksen og bypakke Ålesund, har planlegging av det dei skulle her i fylket glimra med sitt fråver.

FrP ynskjer ikkje Statens vegvesen til utbygging av Ålesund- Molde og Vestnes- Bjorli, men ynskjer at Nye Veier as skal få dette inn i sin portefølje.

Nye veier as gjer det dei vert sett til, driver ikkje sin virksomheit som eit politisk parti slik som Utbyggingsdirektør Davik og STVV faktisk bedriver i Møreaksen saka.

Nye veier AS ynskjer å bygge vegane mellom fjordane fyrst, då vil faktisk Ålesund til Bjorli faktisk bli realisert og ikkje slik som no der Statens vegvesen trenerer planlegginga av dette.

FrP krev Møreaksen skrota. Folket i Møre og Romsdal krev Møreaksen skrota.

No er det snart på tide at demokratiet fungerar og at folket får bestemme, ikkje lobbyistar i Statens vegvesen eller politikarar som ikkje bryr seg med kva folket meiner.

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Jan Rune Haukvik · 2 år siden
    Du må gjerne kritisere at det arrangeres et slikt webinar, Frank Sve. Men behovet for et slikt oppklaringsmøte er det i grove trekk du som har skapt. Dette har du, sammen med dine medsammensvorne, skapt ved hjelp av en rekke hinsides påstander og løgner som ikke savner noe som helst rot i virkeligheten. 
    Jeg har full forståelse for at Davik og SVV føler behov for et slikt møte.
    Hvis dette skulle være lobbyvirksomhet, måtte det kommet før. Merknadene fra Transportkomiteen er allerede skrevet, prioriteringene er gjort, og dokumentet leveres senest mandag. Etter den tid, skjer ingen endringer i NTP. Så et webinar på tirsdag vil være kun av informativ interesse. 
    Hvis du har målsetting om å komme deg på Stortinget, burde du vite slike ting, Sve. 

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Terje Sundsbø 3 dager siden Brobygging
Når fergeleiet flyttes ut fra sentrum av Molde, blir fortsatt ferge et enda dårligere alternativ. Hva sier folket på Vestnes ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøNo er "gjeldande " NTP i ferd med å gå ut på dato. Og, strekninga Ålesund til Molde er
@Geir Ole SætremyrMøreaksen er blant de høyest rangerte prosjektene basert på netto nytte pr. investert krone i gjeldende NTP. Få andre har ...
Geir Ole Sætremyr 4 dager siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøEg forstår at enkelte drøymer om å lese dette inn i dei signala som er gitt. Men, det er ikkje ...
@Geir Ole SætremyrSamferdselsministeren vil utrede om det kan bli en mindre økonomisk belastning om Møreaksen deles opp i flere trinn. Han ønsker ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse