Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
Del på Facebook
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sp derimot framført av Klinge, gjekk faktisk til valg på Romsdalsaksen og snudde tvert om og støttar no Møreaksen.

Dette er fakta.

Fram til 2017, var der ikkje utgreiinger som støtta opp under flytebruer, men hausten 2017 kom utgreiinga frå Vegdirektoratet og Statens vegvesen region vest som konkluderte med at flytebruer var meir enn realistisk.

Statens vegvesen region vest gjekk vekk frå djupe undersjøiske tunellar på sitt ferjefrie E39 prosjekt Hordfast over Bjørnafjorden, og skal no bygge 5 kilometer endeforankra flytebruer over eit av kystens tøffaste fjordområde.

Statens vegvesen region midt derimot, hadde forleda alle her i fylket til å tru at Sekkfast( Romsdalsaksen) ikkje kunne byggjast med flytebruer, noko som altså grundig vart motbevist hausten 2017.

Frå dette tidspunkt endra eg og FrP standpunkt, og krev at ny, miljømessig, trygg og billigare teknologi slik som flytebruer vert nytta for kryssing av Romsdalsfjorden.

Sp og Klinge derimot, gjorde som vanleg STIKK motsatt, og går baklengs inn i framtida ved å velge blindt Møreaksen, snart 400 m under fjorden i ca. 6 mil med tunellar og ny E39 gjennom og forbi Molde.

Winston Churchill uttalte følgjande: «Den som ikkje evnar å skifte standpunkt, evner ikkje å utrette noko som helst.»

Eg og FrP evnar å skifte standpunkt når ny teknologi er tilgjengelig, og velger Romsdalsaksen/flytebruer eller fortsatt ferje, framfor djupe undersjøiske tunellar som folket ikkje vil ha.

Så registreres eg at Jenny Klinge fortsatt hardnakka skal byggje Møreaksen, DU kan stoppe dette ved å slett ikkje støtte Møreaksenpartia slik som Sp, Ap og Høgre i Stortingsvalget den 13 september»

IKKJE er Møreaksen byggeklar, IKKJE blir den byggeklar, og IKKJE blir den bygd dersom DU brukar stemmeretten den 13. september.

STOPP Møreaksen!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøSlik som lekkasjane frå NTP framstår så snakkar ein om 12 år fram i tid, og ditto behov. Rv 15 ...
@Geir Ole SætremyrAlt er politikk – om trafikken skal reduseres med bompenger, eller om tunnelen skal utvides med enda ett løp.På Sunnmøre ...
@Geir Ole SætremyrAlt er politikk – om trafikken skal reduseres med bompenger, eller om tunnelen skal utvides med enda ett løp.På Sunnmøre ...
@Geir Ole SætremyrDet må uansett sendes inn en bompengeproposisjon, om fjordkryssingen på Møreaksen tas samlet eller om den deles i to trinn. ...
Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøDet RR vil er å dele trinn 1 i to delstrekningar. Etter slik eg forstår vil der måtte sendast inn ...
Geir Ole Sætremyr 22 timer siden Køkultur og samferdsel – Romsdal må våkne
@Terje SundsbøPå sikt vil det nok komme krav om avlasting, og ny tunellI første omgang foreslår SVV å innføre bompengar for ...
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse