Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
Ytring
Frank Sve, fylkes- og gruppeleiar i MR FrP
20 juli 2021 10:56
Del på Facebook
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Hengebru over Kjerringsundet sett fra dagens lokalveg på Aukratangen. Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Sp derimot framført av Klinge, gjekk faktisk til valg på Romsdalsaksen og snudde tvert om og støttar no Møreaksen.

Dette er fakta.

Fram til 2017, var der ikkje utgreiinger som støtta opp under flytebruer, men hausten 2017 kom utgreiinga frå Vegdirektoratet og Statens vegvesen region vest som konkluderte med at flytebruer var meir enn realistisk.

Statens vegvesen region vest gjekk vekk frå djupe undersjøiske tunellar på sitt ferjefrie E39 prosjekt Hordfast over Bjørnafjorden, og skal no bygge 5 kilometer endeforankra flytebruer over eit av kystens tøffaste fjordområde.

Statens vegvesen region midt derimot, hadde forleda alle her i fylket til å tru at Sekkfast( Romsdalsaksen) ikkje kunne byggjast med flytebruer, noko som altså grundig vart motbevist hausten 2017.

Frå dette tidspunkt endra eg og FrP standpunkt, og krev at ny, miljømessig, trygg og billigare teknologi slik som flytebruer vert nytta for kryssing av Romsdalsfjorden.

Sp og Klinge derimot, gjorde som vanleg STIKK motsatt, og går baklengs inn i framtida ved å velge blindt Møreaksen, snart 400 m under fjorden i ca. 6 mil med tunellar og ny E39 gjennom og forbi Molde.

Winston Churchill uttalte følgjande: «Den som ikkje evnar å skifte standpunkt, evner ikkje å utrette noko som helst.»

Eg og FrP evnar å skifte standpunkt når ny teknologi er tilgjengelig, og velger Romsdalsaksen/flytebruer eller fortsatt ferje, framfor djupe undersjøiske tunellar som folket ikkje vil ha.

Så registreres eg at Jenny Klinge fortsatt hardnakka skal byggje Møreaksen, DU kan stoppe dette ved å slett ikkje støtte Møreaksenpartia slik som Sp, Ap og Høgre i Stortingsvalget den 13 september»

IKKJE er Møreaksen byggeklar, IKKJE blir den byggeklar, og IKKJE blir den bygd dersom DU brukar stemmeretten den 13. september.

STOPP Møreaksen!

Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.

Bli den første til å kommentere.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse
KSU – Vipps – mobil

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøDer kom katta ut av sekken. Ein provokasjon for ny veg Julbøen til Fuglset. Samla kostnad 10 mrdFlytting av fergeleiet ...
Terje Sundsbø 2 timer siden Demokratiets veivalg
@Geir Ole SætremyrAt fjerning av flaskehalser på E39 medfører større trafikk er jo hele hensikten. Da er en ny trasé påkrevd, ikke ...
Geir Ole Sætremyr 3 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøDersom du studerer trafikkdata frå tellepunkta til SVV vil du sjå at å flytte trafikken frå noverande fergeterminal tikl ny ...
Terje Sundsbø 3 timer siden Demokratiets veivalg
@Geir Ole SætremyrÅ fjerne flaskehalser har ikke som mål å redusere trafikken. Man endrer traséen for å bedre trafikkflyten.
Geir Ole Sætremyr 11 timer siden Demokratiets veivalg
@Terje SundsbøTrafikken gjennom Molde blir ikkje redusert med å flytte ferga til Mordalsvågen. 
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse