Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen. Besøk vår personvernside for mer detaljer.
Annonse
KSU – Vipps – desktop
Frank Sve, stortingsrepresentant for FrP
Ytring
25 juni 2022 15:59
Del på Facebook
Illustrasjon: Rambøll
Illustrasjon: Rambøll
Dette er et debattinnlegg. Innholdet gir uttrykk for skribentens meninger og holdning.
Denne artikkelen er over 12 måneder gammel, og kan inneholde utdatert informasjon.

Alle andre større veg og utbyggingsprosjekt i Norge, har fått formidable prisaukar pga. skyhøge stål, betong, sprengstoff, drivstoff og generell kraftig prisvekst. Møreaksen derimot forsøker å bløffe alle.

Det store prosjektet i Oslo ved utbygging av Fornebubanen har gått frå 4,5 milliard kr og siste anslag 31 milliard kr. Endar heilt sikkert på både 40–50 milliard kr etter kvart på grunna den ekstreme prisveksten. Statens vegvesen og Nye veier as utsett fleire vegprosjekt rundt omkring i landet på grunn av den samme galopperande prisveksten.

Annonse
Annonse

Kven forsøker Møreaksen å svindle med heilt totalt urealistiske kostnadsanslag?

Då er det latterlig å vere vitner til «svindelen» ved Møreaksen, der nokon febrilsk forsøker å framstille eit stort «under» ved at dette prosjektet ikkje blir ramma av prisveksten.

Møreaksen er beregna til ca. 24–25 milliard kr. Med den gjeldande ekstreme prisveksten vil dette prosjektet etter alle erfaringstall reelt vere godt over 30–40 milliard kr. Dette aukar dag for dag, og regjeringa varslar nedeskalering av større vegprosjekt.

Såleis er Møreaksen sjanselaus, og vil sjølvsagt bli stappa djupt ned i ei skuffe.

Annonse
Annonse

Bygg ny E39 Veibust, Blindheim–Breivika. Blindheimtunellen skal maks lovleg ha 20.000 bilar i døgnet, men ligg langt over med sine 20–30.000 bilar i døgnet.

Kven har gjeve løyve til å nedprioritere E39 Blindheim–Breivika, fylkets mest trafikkfarlige område og mest trafikkerte vegstrekning?

Når vart trafikken på 2.300 bilar over Romsdalsfjorden eit trafikkproblem eller eit trafikkfarleg område?

Møreaksen er ei haudelaus prioritering, utan fagleg forsvarleg forankring ang. trafikkutfordringar, trafikkmengde eller trafikkfarlige vurderingar.

Annonse
Annonse
Du må være logget inn for å kommentere.
Debattregler   

Laster kommentar… Kommentaren blir oppdatert etter 00:00.
  • Denne kommentaren er avpublisert.
    Terje Sundsbø · 1 år siden
    Prisøkningene er nå innkalkulert i Møreaksen: https://www.rbnett.no/nyheter/i/z7JRg9/e39-aalesund-molde-blir-dyrere-og-kanskje-litt-forsinka

    Hvem er det som forsøker seg på svindel? Det er mye stål i flytebroene på Romsdalsaksen – her vil kostnadsøkningene bli formidable.

    Å stoppe Møreaksen (E39 fra Breivika i Ålesund til Bolsønes i Molde) gir ikke mer penger til E39 Blindheim – Breivika. Frank Sve (Frp) er den store svindleren.

Likte du denne artikkelen?

Hjelp oss å utvikle KSU.NO videre og bidra med å opprettholde tjenesten fritt tilgjengelig for alle!

Vipps valgfritt beløp til 614043.

Tusen takk!

Send oss leserinnlegg eller tips

Tekst, bilder og video til leserinnlegg, artikler og andre tips, kan sendes til tips@ksu.no.

Annonse
KSU – Vipps – desktop
Annonse

Innlogging

Siste kommentarer

Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDette er politikk gjennom Regjering og Storting.Det er ikkje noko Naturvernforbundet arbeider med, men vi registrerer kva rammeverk som er ...
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrDu svarer ikke på spørsmålet. Er det vanlig praksis i Naturvernforbundet?
Geir Ole Sætremyr 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDu må adressere dette hos andre.
Terje Sundsbø 2 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Geir Ole SætremyrPå Møreaksen betaler bilistene bompenger, på jernbane betaler passasjerene billett. Mitt spørsmål gjelder fortsatt:Hvorfor behandles lokal forankring og finansiering ulikt ...
Terje Sundsbø 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Anne Mari SandshamnSkålaveien var ikke et fergeavløsningsprosjekt, og mottok aldri offentlig støtte. Skålavegen ble bygget som en privat vei i regi av ...
Geir Ole Sætremyr 3 dager siden Særinteresser og Eksportveikonferansen
@Terje SundsbøDer er ei forskell  Møreaksen skal delfinansierast via bompengar. Jernbane via passasjernbilett.80% staleg finansiering av Møreaksen.  Vesentlig statlig bidrag til finansiering ...
Annonse

Støtt KSU.NO via bank eller Vipps.

Annonse